"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Herkese mutlaka bir kulp takarmış Kimse duymasın el-alem neder diye yaşanmaz Adım çıkmasın derken canın çıkarmış ve dertler düğümlenince bogazına bir ilmik gibi Kimisi şiire, kimisi şaraba başlarmış Şiir yazanın asıl adı şair Şarabcınınki de töğbesiz töğbekarmış çünkü ALLAH bir tek şarabın töğbesini kabul etmezken Zaten şarabcı da sabah ettigi töğbeyi ancak akşama kadar tutarmış... Bir sigara yakarmış kendi halinde Yanarken sigarası usul-usul, oda geçmişe dalarmış ve içince şarabını ceketine sarılıp Bir kaldırım taşına sızar, uyanıncada aç kalır Fırından ekmek çalarmış Büyük bir mazisi varmış Bir ara militan sanmışlar adamı Karakolda dövmüşler tek kelime konuşmamış Herkesin bildigi bir resmi varmış cebinde Birde içinde kimsenin bilmedigi bir sızı ve çıkarır resmi gece olunca Hüngür-hüngür aglarmış. Bir gün yarım ekmek bulmuşlar mahallede, çamura bulanmış Yüz metre ileride de cansız bedenini adamın Yine aynı resim varmış cebinde Sonkez fırından ekmek çalmış ve elinde şarabıyla o gece ilk kez Sırtını duvara dayamadan yatmış Adamı kaldırırlarken morga Asayiş polisi adamın ceketini almış verebilecegi kimsede yokmuş üstelik Karakola götürüp askılıga asmış Resim ceketin cebinden süzülünce yere Telefona sarılıp ekipleri aramış ''boşuna otopsi yapmasınlar" demiş "adamı öldüren şarab degil" Çünkü resimdeki Şarab gibi bir kadınmış...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Umut Aydemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |