..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ahmet Umut Aydemir




21 Aralık 2004
Hoş Geldin  
Geri dönmenin anısına...

Ahmet Umut Aydemir


Yenidenmi geldin ömrümün senin için ayırdıgım kısmına, bir yol bulamadan tenhasında ayrılıgın, bir çıkış yolu bulamadan mı geldin? Gönlümün kepenkleri yok benim durma öyle kapıda. Hoş geldin kadınım, hoş geldin bağdaç kurup oturdugun gençligimin ortasına


:BGGJ:
Yenidenmi geldin ömrümün senin için ayırdıgım kısmına, bir yol bulamadan tenhasında ayrılıgın, bir çıkış yolu bulamadan mı geldin? Diyorsunki karıcıgım (terkedilişim) "sevmek, sevilmek, aklına gelebilecek herşeyi sen ögrettin bana" minik bir serçe titreyişin ıslak yorgun kanatlarında, yağmurlardan geçtindemi geldin? Gönlümün kepenkleri yok benim durma öyle kapıda. Hoş geldin kadınım, hoş geldin bağdaç kurup oturdugun gençligimin ortasına...

Seni bana getiren gerçek, şimdi bu geri dönüş bensizligin sana ögrettigi kurallarmı yoksa aşk dedikleri tehlikeli oyun, bir kaçamakmı (geçerken şöyle bir ugradım hikayesimi) alıp başını yeniden dönecekmisin tekrar eski hayatına. Döneceksen eğer şimdi dön, yada birdaha ayrılma gözlerimin perdesinden. Hünerli ve yorgun elleriyle bir usta gibi sana ögrettiğim herşey için ölene dek yanımda ol. sen benim yaşlılıgımda tutmayan dizim, toprakla beslenişim (ölümüm) gibisin. Benim için hayat senden ibaret. Madem geldin yorgun hayatıma bir bak kirpiklerinin üzerinden, sen el değilmemiş mavilerim gibisin. Düşlerimde seni hep lila rengi bir kazak, açık omzunla hatırlıyorum. ince telli kısa saçlarında hüzün düşen yaramaz çocuk, ne olur sende benim için bir masal olma. Masallarda yaşayamam ben, kütüpanemin tozlu sayfalarında yıpranmış bir şiir olarak kalma...

Zaten yeni yeni yazıyorum mutlulugu. Hep ayrılıkların, buselerin, elvedaların adamı olan ben hayat için en büyük tanımlarımı yaptım, buna rağmen çok çalışıyorum çünkü yaramaz çocuk bu zemheri karanlıkta anlatamadıgım geriye bir tek sen kaldın. Hep uzaklardan duydugum O masum çocuk sesin, hayallerimdeki fotoğrafınla buluşursa birgün. Bir kagıt aklıgına beyaz, bembeyaz bir tenden benim için söyleyecegin ilk kelimede kıyamet kopacak ve sen beni gözlerim bağlıyken ellerimden tutup bir yere götüreceksin. O büyük tılsımınla şavaşırken ben, gözlerim bağlı, ellerimle dokunarak karanlık bir yolda yürüyecegim. AŞk dedikleri uzun bir yol, şayet sende hiç degişmeden bekleyebilirsen beni, ellerim beni ellerine getirdiğinde alnından öpecegim...

Bir gün tutarsam ellerinden dünyaya meydan okurum. içimden gemiler geçer alabildigine derin, alabildigine mavi deniz olurum. Bulutların arkasındaki güneş, kuyudaki su, bir karınca kadar mubarek, bir ekmek kadar sıcak gözlerinle zamanın içinden geçersin. Ellerinden tutarsam senin olurum. Ne "gök gürültüsünden korkan bir çocugun annesine sıgınması nede yeni dogmuş bebegini kucagına alan bir annenin gözündeki sevgi damlacıkları" degilim ben. Özgürlügümü alınca gözlerin ellerimden, Karanlık gözlerinde kaybolurum...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Güzel
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
25 Aralık 2004
Merhaba Sevgili Ahmet Umut Aydemir; Sevgiliye karşı beslenen duyguların dile getirilişi çok güzel.Yazım hatalarını görmezden gelirsek, mükemmel bir yazı.....Başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim....Sevgiyle kalın.......Kâmuran Esen




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beni Gözlerinde Sakla
Yaşamak Sana Yakışmıyor
Siyah Kadın I
Siyah Kadın II
Sokak Lambası

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Koynuna (Al) Beni [Şiir]
Oyun [Şiir]
Git [Şiir]
Hırsız [Şiir]
Burda Yoksun Sen [Şiir]
Töğbesiz Töğbekar [Şiir]
Düşlerimdeki Yaramaz [Şiir]
Diyorum ki [Şiir]
Garip Bir Sevda [Şiir]


Ahmet Umut Aydemir kimdir?

Meslegimin dışında ugraşında bulundugum tek ESAS DURUŞ şiirin içinde sakladıgı herşey ve her yer için ilk cümlem BEN BURDAYIM yaşamın tadı kendi çizgimi aşabildigim yerde saklı ve şiir beni rutin monotonlugumdan çıkara bilen tek şarkı. . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Umut Aydemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.