Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
Ergenliğim ... Gir içeri , kalma kapıda Hayallerini kapının yanına bırak Özlemini paspasın altına Çıka geldin demek , baharı beklemeden Oysa ben seni kaç bahar aradım Kaç kışlara rastladım , bilemezsin Issız caddelerde gördüm gölgeni Geceleri yansıman vardı duvarlarda Fakat sen yoktun … Çoktan geçmiştin çıkmazlardan ve gitmiştin Ben yine de aradım seni Bulunamayanlarda olduğunu bildiğim halde Gerçeklere baktım Yalanları gözden geçirdim Doğruları yanlışlarla kıyasladım Eskiye , yeniye Doğuya , batıya … Her yanımda sendin ama Hiçbir yerde yoktun Yalnızlığım da hayaller kurdum , Sessizlikleri bozarak. Karanlıklarda aydınlıklar yaratarak , Yaşatıyordum seni. Seninle konuşuyordum Yokluğunun tam ortasında , özlemedim Çünkü seni hiç kaybetmedim Sadece gerçekliğini aradım … Hoş geldin , kalma kapıda Mümkünse gölgeni masama Yansımanı aynama bırak Olurda ararsa gözlerim , yada İlle hissedecekse bedenim … Otur lütfen ! Otur ki hemen gitmeyeceğini bileyim Geçmiş günlerden bahsetmek istiyorum Varlığından ve yokluğundan Seni düşündüğümde , Eski heyecanımı duyar oluyorum Garip!... O zamanlar sana hissettiklerimin Anlamını bile bilmiyordum Yinede hoş geldin On yedi yaş yorgunluğum Oluşunla olmayışın bir sır hala bende Taşıyamıyordum zaten iyi ki geldin Gerçek olmasa da şuan Sana anlatacaklarım var : Hani bırakıp gitmiştin ya Ben aldırmamıştım … İnsan hayatının hatasını kaç kez yapar Eğer “bir”se ben bunu çoktan yaptım Seni kaybettim hem de kazanamadan Aradım Bulamadım Gece yolları arşınladım Parklarda şafağı selamladım Olmadı , Varlığın kayıp rüyalarımdan öteye geçmedi Neyse , affet Seninde canını sıktım Ama anlatmalıydım da Teşekkürler … Demek gidiyorsun Hoş geldin , kayıp düşümde mutlu ettin beni Hoşça kal bulamadığım Kayıp Rüyalarım da …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bünyamin Bayansal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |