Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
sana inat, yıldızları misafir ettim evime bu gecelik, odalarıma kapattım / perdeler inik söz verdiler / ışıkları üstüne beni düşleyecekler uykularında / şimdilik... ellerim üşümüştü / en yazlarda bile onları tutacaklar / minicik sen hiç tutmadın ki! yalvardım ama, sen hiç tutmadı ki!... yeterki çalma kapımı bu gecelik... bu gecelik kork biraz karanlıktan nasılmış / tanı bakalım yalnızlığı, hangi yılanlara sarılacaksın içine düştüğün zaman?... serdiğim yataklarda yıldızlar yatacak senin yerine / bozulacak sessizlik söz verdiler / ışıkları üstüne -SENİ SEVİYORUM-diyecekler salt iki kelime / altı hecelik sen hiç söylemedin ki! yalvardım ama, sen hiç söylemedin ki!!! yeterki çalma kapımı bu gecelik... bu gecelik kinlerini büyüt / hatırım için gözlerimden vurmak iste beni! hani hiç eğilip bakmadığın, ırmak olup akmadığın gözlerimden vur!... ahularda bile yoktu inan!!! benden söylemesi... biraz özlemini duy / koklamadığın tenimin biraz da üşü istersen benim yerime. yağmurlar yağsın üstüne gör / nasılmış ağlamak çok istedim / çok... uğraşma sakın kapım kilitli istersen uzaklara kaç / bakma sakın ardına inadım inat işte! yıldızlarla sevişeceğim bu gece kapımı çalma yeterki.. GİT!!!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |