Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
Bir derenin kenarında Susuyordu kız kırmızı dudaklarıyla. Kusuyordu kız paramparça düşleriyle... Kanıyordu kız, kanatıyordu, kanatılıyordu... Hayatını paketleyip damarlarında Bir haçla mühürlüyordu geceleri Uzaktaki / yakındaki tanrıya gönderiyordu içtiği biraların şerefini. Geri iadesi kabulsüz insan hayatlarını satın alan şirketleri düşünüyordu, Dövmeli vücutların cennete girebileceği garantisini verenleri seçebilmek için... İkişerli gruplar yapmadan önce rehberimiz kaçıncı tecrübesinde Dövmesiz bir alan bırakmıştı alkollü beyinlerde, bilmek istiyordu. Kim/ İn cehennemindeydik? Kim/ İn dünyasında? Kaçıncı dönemde ölmeye hak kazanmıştık oysa? Çocukken hayalini kurduğu beşiklerin etrafında dolaşırken Tahta duyguların simgeleşmiş hayalleriyle dolduruyordu her bir beşiği. Sallanışları, devinimleri gibi sarsıyordu aşkları hayatını. Kırdığı bir oyuncak gibi üzüntü veriyordu yok olan aşk kırıntıları... Ağlıyordu kız, parmaklarında kınalarla... Sallanıyordu kız, şeritlerin arasında... Kusuyordu kız, çekilecek acıları... Akıtıyordu kız, bir yıllık adet kanını... Yara alıyordu kız Sarhoş oluyordu zamansız...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özge simsek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |