|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
13 Aralık 2003
. Nokta.
özge simsek
evreni mana boyutunda anlamak belki de... |
|
.NOKTA.
Bu sanki... Nokta gibi................................................................................................
Gözlerim yanıyor, daha çok yıkamalıyım... Daha fazla... Temizlenmeli, ancak o zaman görebilir... Ancak o zaman............... Ama noktalar aslında, belki de, bilmiyorum, istemiyorum, korkuyorum............. Bak, ellerim kurumuş, derim, boğumları, çizgileri....... tuzlanmış gibi..... Ayaklarımda üşüyor..... Vücudum titriyor..... Kıvrıldım olduğum yerde.............. Dünyada noktalardan varolmamaış mı?.... ıslak.... saat.....
Ahhhhaaaa.......................................................
Rüya sadece rüya.... Gün bitiyor.... Ellerim durduğunda ise, nokta başlıyor... Yani, yaşamana ara verirsin her gün... Rüyalar başlar kimisi için... Kimisi ise karanlık boşlukta gezer... Nokta başlar işte bu anda... Hayatın noktası............... İnsanda noktalar topluluğu..... Moleküller, atomlar, onun parçaları ve onun ve onun ve onun... İşte yine noktalar.......... Bitmeyen noktalar...... Herşey....... H...E...R...Ş...E...Y....H...E...R...Ş...E...Y.... Ve gün gelmiş, koca evrende toplanmaya başlamışlar.... Birleşmişler memeliler gibi.... Ve bölünmüşler..... Devam etmişler... ediyor... vklfnp0GFGvbvvffgFgfc.vüpqa.... .... Bunun bir anlamı yoksa eğer, tüm bu yazdıklarımın var mı?Onlarda noktalardan meydana gelmemişler mi? Mantıksal bir anlamı olmasada doğuş şekilleri aynı... Tıpkı evrende gördüğümüz her varlığın bir anlamı olması gibi... İşe yararlılıktan söz etmiyorum.... Ama hiç birşey yok ki, bir hiç için varolsun.... Evrende boş olan, anlamsız hiç birşey yok.... Eğer her şeye bir anlam yüklendirbiliyorsak, her noktanın bir anlamı olmalı....Ve ....Her garip taş parçasının da.... Her kar tanesinin, her saç telinin, her seloteybin ve herşeyin de.... herşeyin... herşeyin... herşeyin... O halde nokta deyip geçmeyelim hiç birşeyi.... Ufak diye önemsemeyip es geçmeyelim... Gereksiz ya da işe yaramaz diye boşvermeyelim.... Ki evreni mana boyutunda algılayabilenlerden olabilelim... Noktaları görelim ..........................................................................................................................................................................................................Özge........Şimşek..........................................................4...........mart............2003.............Salı.............10:42pm.............10:56pm..........arası................................................................................
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Yazılarımı, hayatın anlık detaylarından esinlenip büyük resme oturttuğum köprüler olarak görüyorum. Kelimeler ellerime dokundukca yaziyorum.
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|