..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > NESRIN AKSU




17 Ağustos 2004
Bahar  
NESRIN AKSU


:BACE:


Omer dort yasinda, buyukleriyle yaptigi kardanadamin onunde, soguktan karincalanmis parmaklari, akmis burnu ve catlamis kirmizi yanaklariyla, cocuklugununda vermis oldugu bir coskuyla kipir kipir. Arada buyuklerinin konusmalarina kulak misafiri oluyor " Bu yilda bahar gelmedi gitti " , " Bu yil kis uzun surdu" , " Kis biraz daha uzarsa komurkukte yakacak kalmayacak." Omer bu kelimelere pek anlam veremiyor ama merak ediyor bu baharin ne oldugunu.
Omer artik sabahlari kalktiginda cok usumuyor, annesinin kendi elleriyle ordugu yelek giydirilmiyor artik, en guzelide tasimada zorlandigi atki ve her yerde unuttugu eldiven takilmiyor artik. Disari atiyor Omer kendini, cevresinde annesinin tenini andiran bir koku duyuyor, hemen onunde uzanan ucsuz bucaksiz cimlerin uzerine serpilmis rengarenk ciceklerden geldigini anliyor bu kokunun. Icinde bir huzur var Omer'in, tamamen icgudusel hareket ediyor, bir buket cicek yapiyor o minicik elleriyle, hatta ciceklerin bir kismini tutamadagi icin dokuyor Omer. Yerdeki rengarenk ciceklerden gokyuzunde de goruyor, babasina heyecanla gosterirken gokyuzundeki cicekleri, onlarin ucurtma oldugunu ogreniyor. Babasinin " Ucurtma Mevsimi Bahar" sozunden pek birsey anlamiyor ama olsun onu ucurtmalarla tanistiran "bahari" seviyor Omer.
Artik eve girdigi zaman icerisi komur kokmuyor ve evin soguk odalari da soguk degil, sasiriyor Omer. Cok sey hissediyor Omer, degisik bir mutluluk var icinde. Kardanadam yapmayida cok seviyordu fakat cicekleri topladiginda elleri karincalanmiyor; aksine cicekleri topladigi sure uzadikca tuhaf bir sicaklik hissediyor bedeninde.
Omer cok mutlu ama duygularini sozlerle giydiremeyecek kadar kucuk. Tek bildigi o da buyukleri gibi "bahari" seviyor. Omer'de bahari bekleyecegini biliyor artik.
avunici BB>



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yapboz Mısalı Yasam
Adin Bosluk İste...
Alıştığımız Alışkanlıklarımız...
Gunese Don Yuzunu...
Boslık Tablosu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fehim Paşa Konağı
Özlemin Kokusu
Kısacık Bır Ask...
Dostluk...
Kardelen
Dikenlerin İç Kanatması
... Keske
Umudun Otesindeki Umut
Eyvahhhh Anlaşılmıyorum
Kahve Altı...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Doğmamış Çocuğa... [Öykü]
Yasanılası Yalnızlık... [Öykü]
[Öykü]
Avrupa Birliği ve Üyeliğimiz [İnceleme]


NESRIN AKSU kimdir?

iZMIR'DE SOLUK ALIP VERMEK ISTIYORUM

Etkilendiği Yazarlar:
BIILMIYORUM


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NESRIN AKSU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.