Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Öyle özlüyorum ki seni... Sen de böyle özlüyorsan diye üzülüyorum bazen, bilirim acını hiç dillendirmezsin sen, sadece çevirip gözlerini gökyüzüne yutkunursun... Genzin yanmasın, boğazın acımasın istiyorum... Biliyorsun ben ağlamadan duramam, senin gözlerinde donan yaşların, o ışık damlatan bakışlarını acıtmasın istiyorum... Neden bu ayrılık sende kalıyor diye sormuştun, cevabım yirmisekiz mevsim gecikti, özür diliyorum: Çünkü sensiz hiç bir sevabımı senli günahlarım kadar sevmedim... Söyle bana, senden gelen ayrılığı mı sevmeyecektim? Güneşe oturmaya gidecektik, Halden anlamayan bir yağmur Sildi aşktan bizim hikayemizi Şimdi, sen de görüyorsun değil mi? Giyip de eylül sarısı elbiselerini Çıkageldi hüzün, Çok da yakışmıştı hani... Ne deseydik be yar? Özlemin salladığı yüreklerimizden Gözlerimize savrulunca hatıralar -Değişmeden kalan bir şeyler olmalı Diyedir belki, bilmelisin O şarkıdaki kemanın sesi Hala kavuruyor içimi... Üzülmeyelim biz Aşktır hayatın esası Gerisi hayal Bir adım varlık İki adım yokluk arası... Esra Güzelipek Sevdiğim Ekim ve onda gelen Aşk; Geldiğiniz ve beni acıta acıta çoğalttığınız için teşekkür ederim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Esra Güzelipek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |