Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
BİLDİĞİM ŞEYİ ANLATMAK İÇİN YAZIYORUM. GEÇEN 2 SENEDE SENİNLE ÇOK MUTLU ANLARI PAYLAŞTIK.ÇOĞU ZAMAN KENDİ YARATTIĞIMIZ ACILARI DİNDİRMEK İÇİN YİNE BİRBİRİMİZE SARILDIK. AMA BİR BİRİMİZE ACI VERMEKTEN,BİRBİRİMİZİN CANINI YAKMAKTAN HİÇBİR ZAMAN VAZGEÇMEDİK.BELKİ BİLEREK ,BELKİDE BİLMEYEREK. KOPMASINIDA BİR TÜRLÜ İSTEMEDİK.ANLAMAK İSTEMEDİK BİRBİRİMİZ İÇİN DOĞRU KİLİT VE ANAHTAR OLAMDIĞIMIZI.NE KADAR ZORLADIYSAK UYAMADIK.O KAPIYI HİÇ AÇAMADIK VE ARKASINDAKİ CENNETİ HİÇ GÖREMEDİK. YAPTIĞIM HATALARIN HEPSİNİ YAZSAM HİÇ BİTMEZDİ BU MEKTUP.AMA EN BAŞINDAN BERİ HEP SÖYLEDİĞİM AMA SANIRIM SENİ HİÇ İNANDIRAMADIĞIM BİR CİDDİYETİMVARDI.SENİ HEP EŞİM OLARAK GÖRDÜM VE ÖYLE DAVRANDIM.BİR SEVGİLİNİN UMARSIZLIĞINI YAŞATMADIM HİÇ İÇİMDE.BELKİDE YANLIŞTI,DAHA UZUN ZAMAN VE DAHA MUTLU BİR ŞEKİLDE SÜREBİLECEK AMA ASLA O ŞEKİLDE SONLANLAMAYACAK.BİR GÖNÜL İLİŞKİSİNİ TERCİH ETMELİYDİM BELKİDE.O ZAMAN GELECEK ADINA YAPILAN CAN SIKICI KONUŞMALARIN,KISITLAMALARIN HİÇ BİRİ OLMAZDI.DEDİĞİM GİBİ HOŞVE GEÇİCİ BİR GÖNÜL İLİŞKİSİ OLURDUK BİRBİRİMİZ İÇİN.AMA SADECE O KADAR. HEP DAHA FAZLASINI UMARAK YAPTIĞIM YANLIŞLAR ADINA ÜZGÜNÜM.BU ZAMANDAN SONRA BİRŞEYLERİN DEĞİŞECEĞİNE DAİR BİR İNANCIM KALMADI AÇIKÇASI.HEM SENDEMEZ MİYDİN "DEĞİŞİRSEM MUTSUZ OLURUM" DİYE. HER DEFTERİN SAĞINA SOLUNA YAZDIĞIM ADIN SİLİNİR BELKİ BİR GÜN.FOTOĞRAFLARIMIZ TOPARLANIP BİR KENARA KALDIRILIR.AMA GERÇEKTEN KALBİME KAZIDIĞIM ADIN VE ZİHNİMDEKİ SEN NE ZAMAN ORTADAN KALKAR BİLEMEM.SEVGİNDEN HİÇ ŞÜPHEYE DÜŞMEDİM ŞİMDİYE DEK.YAZDIKLARIMIN GERÇEKLİĞİNE DE İLİŞKİMİZİ DE KESİNLİKLE AYRILIK ÜZERİNE KURMADIĞIMA VE SENİ HEP ÇOK SEVDİĞİME DE BENİM SENİ SEVDİĞİME İNANDIĞIN KADAR İNAN. ARTIK BİR ÖNEMİ KALMASADA İNAN...... BİRBİRİMİZ İÇİN ASLINDA NE KADAR ÇOK ANLAM İFADE ETTĞİMİZİ VE BİRBİRİMİZİN HAYATINDA NE KADAR ÇOK YER KAPLADIĞIMIZI BİRBİRİMİZİN HAYATINDAN ÇIKIP GİTTİĞİMİZDE ÇOK DAHA İYİ ANLAYACAĞIZ SANIRIM.NE YAZIK Kİ... HEP MUTLU OL. GÜLEN YÜZÜN HİÇ SOLMASIN BİTANEM..... K.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kemal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |