..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkesin derdi başka. -Orhan Veli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > kemal




28 Haziran 2003
Son  
kemal
Hatıralarıyla yola çıkan yazar,tıkandığı,çözüm bulamadığı,önünü göremediği yere gelir hikayesinde.......


:BJAJ:
Oturdum yine kağıt,kalemin başına.Her zaman yaptığım gibi,hayatım kadar karmakarışık
masamda,yazdıklarım,yaşadıklarım ve yaşayıp da anlatamadıklarımla geçen bir günü düşünüyorum….
Bir hikaye yazıyorum…Mutlu başlayan ama sonunu bir türlü göremediğim,herkesinkinden,her
zamankinden farklı ,hüzünlü bir aşk hikayesi…..
Yazanın yazarken yaşadığı ,yaşarken acı çektiği,elle tutulacak kadar somut bir aşkı
anlatan hikaye….Yazar da sevmiştir günün birinde,her insan gibi ama her insandan farklı.Güzel şeyler kısa sürer derler ama güzel gider her şey uzun zaman.Sonra aniden bozuluverir bir şeyler ,sebepsiz.Nazar mı değmiştir ne?Anlaşılmadıklarını hissetmeye,anlayamadıklarını anlamaya başlar her ikisi de.Sonrasında ise o engellenemez kopuşu yaşamaya başlarlar. Ne ifade eder diye düşünür gerçek sevgiyi...Bir bakış?Bir dokunuş?Bir öpücük?Ya da yürekten iki damla gözyaşı?Çıkamaz bir türlü sevgiliyle yarattığı ama ikisinin de çözemediği denklemin içinden.........
Vazgeçemedikleri aşklarından da kopmak istemezler hiçbir zaman .Çünkü küçük,masum bir kız çocuğudur aşkları onlar için,ikisinden de bir şeyler taşıyan.Hala çok severler birbirlerini ama sonunun da geldiğine inanırlar.
Ve hala bir güldür sevgili onun için,dikenleri yüreğini kanatsa da.........
Son buluşmalarını hatırlar yazar,”son” yazısını yazarken.Ve her zaman yaşadığı
tereddütler arasında onu gönderişini….Her sefer “Bu sefer bırakmasam?”deyişini……
Çaresizlikle iç çekişini….Dudaklarında sakladığı teninin sıcaklığıyla baş başa kalıp,arkasından hep ”Acaba son bir kez bakar mı?” umuduyla gözden
kaybolana dek seyredişini…. Bindiği son vapurda,yanındayken göğsüne yaslanışıyla ısınan kalbinin ,artık anlamsızlaşan şehirde savunmasız ve tek başına kalışıyla donmaya başladığını duyumsar sonra.........
Hatıralarıyla yola çıkan yazar,tıkandığı,çözüm bulamadığı,önünü göremediği yere gelir hikayesinde.Kahramanı kendisi oluğu için belki de yardım edemez bu sefer kendisine....Nasıl baş edeceğini bilemez bir türlü kalbindeki bu dinmek bilmeyen sızıyla.Hikayenin sonunu bir türlü göremeyen yazar,kendi sonunun geldiğini anlar belki de.....
Acılarını dindirmek için kalemini saplar sonunda kalbine.........Kana bulanır her yer...Son hikayesinin üzeri kanla kapanırken,hem yazar hem de kahraman ölmüştür artık.......




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlatabilsem...
Düş
Bitti
Nasıl Aşık Olunur?
Kar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nokta [Öykü]


kemal kimdir?

yazım tecrübesi yerine aşık yüreğimi ortaya koyuyorum. . . ÇÜNKÜ,ONU ÇOK SEVİYORUM. . . . . . . . . . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kemal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.