Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Kazanılan bir hayattır yaşamak! Adım adım kazanmak, hissederek, yavaş yavaş yaşamak gerekir. Gökyüzünden toprağa düşmekte olan kar tanesi gibi, bir sağa, bir sola, huzur dolu, tane tane boşlukları doldurarak, kaplamak hayatı... Her soluğun hakkını vermek gerekir! Ne acılar çekildi anne karnından gün ışığına kavuşmak uğruna bir yudum nefes için. Kazanılan bir hayattır yaşamak! Su kadar berrak, toprak kadar verimli adım adım alışmak... İşte yine bir çırpıda kapayıp açtın gözlerini bakmadan, görmeden, aldırmadan. Kim bilir kaç bedene daha can verildi. Ve bir nefes daha alıp verdin sevmeden, kavramadan, bilmeden. Kim bilir kaç sevda yitirildi. Peşinden sabırsız bir nefes daha işte! Kendi varlığından habersiz... Bu acele niye? Dökülen nice gözyaşı var uzaklarda Ve sen dipdiri, atan bir kalbe sahipsin şu an hemen şahdamarının altında ama tam da -o an- kimbilir kaç hayat daha sevdiğine elveda dedi solgun, ölüm beşiğinde. Ne acılar çekildi... En büyük çabası, alamadığı o -son nefes- olduğu için Azrailin yanında. Madalyonun iki yüzü gibi Yitirilen bir hayattır yaşamak! Farkında olmak gerekir o yüzden akıp giden saydam zamanın an ve an. Adım adım yaşamak! Hissedip, tadına vararak, yalınayak dere kenarında kana kana su içer gibi... Yaşamak, yitirilen bir hayattır ölüm yolunda. Yavaş yitirmek ve hakkıyla ölmek gerekir! Biraz yavaş...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zülküfil MuraD, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |