Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Susmanın gücüne inandığım için değil Sadece söyleyecek bir şeyim yok Ve yazmak için yazıyorum ilk defa bir şiiri Kelimelerin azizliğine inat Erdemlere sırt dönmek istiyorum bu gece Herhangi bir gazetede Herhangi köşe yazarı boşluğunda Boşu boşuna mürekkep harcamak Sayfaları boşluklarla doldurmak gibi Bu şiiri yazmak için yazıyorum bu gece… Derin karalamalar gibi telefonla konuşurken Ya da yanlış cevaplar Sınav sorularına verdiğim Bilmediğim ama bildiğimi iddia ettiğim gibi Sigara içmek gibi Bu şiiri yazmak için yazıyorum bu gece… Anlamına inat Her yerde köpekler uluyor Şu an dışarıda Gündüz yukarıda Ben susuyorum Ama konuşuyorum Gevezeliğim kelime kelime suskunluğum Bir damla gözyaşı hayat bulmuyor bedenimde Kurak günler yaşıyorum… Dört şekerli mısralar yoldaşım Çayın demlendiğinin haberini veriyor hava akımı Girdabına giriyorum yalnızlığın Ve sevişiyorum son hecesine kadar Dün gece ki gibi yalnızlığımı beceriyorum saatlerce İliklerime kadar boşalırken kalori-kalori Yine Tanrıyı düşünüyorum Orada birisi var mı Orası var mı Cevap versene Günah işlemeden yaşanır mı Suskunluğum kuru gürültü Son kalorime kadar sevişiyorum Her orgazmda kelimelerimin ateşi vuruyor başıma Uykum uykusuzluğum oluyor Çayın buharında havaya karışan… Radyodaki sese takılıyor aklım ‘’iyi geceler...’’ diyor uzun zamandır benim içim bir anlam ihtiva etmeyen sözler başka bedenler için bir anlamı vardır elbet Ben yazmak için yazıyorum bu gece Bir sayfa doldurmak değil amacım Bir sayfa karalamak sadece...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zafer Yılandiloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |