Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
Adını yazmadım senden sonra, yangınından kaçırıp gözlerimi resmine hiç bakmadım. Her sabah yokluğunla ıslanan saçlarımı okşadım şefkatine özenip... Senin kıyılarından yelkenlerime üfleyerek açıldım umutsuzca umut deryasına. Adını yazmadım senden sonra resmine hiç bakmadım. takvimler şaşırdı senden sonra büyümedi hiç bir umut ben de büyümedim gittiğinden beri bak bıraktığın yaştayım hala yine de hayatın uzağındayım artık ve bir hayat uzağındayım. Ondandır küreklerine hiç asılmadım hayatın bir dalga beni atar diye kıyılarına. dost eli puş eline karıştı baba sancılar birikti bak avuçlarımda oysa "yaşlı bir fahişem bile olmadı göğsünde ağlamak için" yazgım hüzün güzergahı ve isyanım sadece kendi kulağımda... Korkarım... Sana gecikmekten korkarım. Korkarım... Sensiz bir gün daha yaşayabileceğimden korkarım ve korkumu unutmak için türküler söyler, Kürtçe ağlarım. Ama acı, her dilde aynı tadı veriyor korkarım... Hüzünler biriktirir, gizli gizli ağlarım. Bir tek sana ağlarım. Hayat beni -ağ-lar... Hayat beni bağlar... Hayat beni avlar.....korkarım.... bak bıraktığın yaştayım hala yol yordam acemisi saklanır yastığıma gelemezdim ardından çocuktum... o yolları bilmezdim..... ... korkarım Gittiğine değil, beni de götürmediğine ağlarım... 21.05.2002 *Babamın ölümünün 13.yılı anısına...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ÖZHAN HAKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |