Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
içinde bir vuslat barındırır ve her vuslat bir ayrılık... Bir gece yarısı ayrılığı ve bütün ayrılıklar.. Bir akrep gibi sokulurken gece üstüne dörtnala zaman devrilir ve iki uzun bir kısa mors bilmecesiyle seninle geriye bir tek ayrılık gelir... Bir gece yarısı ayrılığı ve yarım palto,bir kaşkol soğuk kaldırım kenarında cinnet saatleri bir otobüs durağında buz gibi bir cehennem yalnızlığı Nice saklanmış çığlığı vardı oysa ne çok dövmüşlerdi onu adam! olan adamlar! ne çok boğulmuştu sellere kapılıp her defasında acemi kulaçlarla kim bilir kaç kez dibine vurmuştu hayatın ve bölüşürken sevdiğiyle yalnızlığın yarısını ve yarasını yine de payına ne çok ayrılık düşmüştü Şimdi yine bir ok gibi saplanıyordu yüreğine ayrılık çekerse kan kaybı,ölüm çekmezse üşür zatürre, kangren, sancı ve diline bukağı,işkenceli zulüm olur Geceyi çekseler üstünden çırılçıplak kalırdı gözyaşları zemheri bir gece yarısı ayrılığında acısı kendinden menkul aşkları ve öksüz ve garip ve kimsesiz çocukluğu... şimdi yine sevdasını sığdıramadığı yüreğini bu kentte bırakıp göğsünde amansız intiharını taşır her yanı katliam ve infaz yürürken bir Ankara şafağına uykudadır uykusuz bir hüzünle geçtiği kentler cebinde yarım paket sigara ve yarı yoldan dönme umudu... çocukça... yanına aldığı bir kaç da cümle hani söylerken yutkunup boğazında bıraktığı... Her ayrılık içinde bir vuslat barındırır ve her vuslat bir ayrılık... Karanlığın içinde kaybolurken siluetler ve o kutsal kentin sihirli ışıkları dönüp ardına bomboş gözlerle Sen! dedi içinden Sen! Ey beni sana getiren sen! umudum bana elbet yol olur ve diken diken mayın mayın ayrılık sarsa da yollarımı her kuşatmada sevdam seni mutlaka bulur...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ÖZHAN HAKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |