..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > bayVeritas




11 Şubat 2004
Hiper - Reel Tanıklıklar 7  
uyduruk tarihsel tanıklık

bayVeritas


koskoca gezegen neden yok oldu diye bana soruluyor olması çok enteresan… ben yok etmedim! hayır, bütün o olup bitenlerle benim hiç bir ilgim yok… ama her şeyi gördüm, duydum…


:BADB:



koskoca gezegen neden yok oldu diye bana soruluyor olması çok enteresan… ben yok etmedim! hayır, bütün o olup bitenlerle benim hiç bir ilgim yok… ama her şeyi gördüm, duydum…
önce bir haber çıktı, bazı tapınaklardan son peygamberin saç ve sakal tellerinin çalındığına dair. hemen yalanlandı bu tabii… onlar yerinde duruyordu, her tarafta gösterildi bu… sonra başka bir haber ortalığı karıştırdı, onların sahte olduğu ve orjinallerinin yerine konduğuna dair…
halklar ayaklandı, hükümetler sarsıldı bu haberlerle… sonunda araştırmalar başladı ve işte bu, yıkımı hazırladı. zaten insanlık ne zaman bir araştırma başlatsa, gezegen bir darbe alır! iddiaya göre saç ve sakal tellerini gelişmiş bir ülke çalmış, bunları gen teknolojisiyle analiz edip son peygamberi etli kanlı oluşturmaya başlamışlar! böyle saçmalık olur mu! ama çok uzun zaman önce dünya saçmalıklar yumağına dönmüştü...
bunun üzerine saç ve sakal tellerini elinde bulunduran ülke de hızla benzer çalışmalar yapmaya başladı. atılan her adım bir felakete yol açıyordu… yapılan analizler sonucu bu kılların son paygambere ait olması bir yana, bir erkeğe bile ait olmadığı fark edildi… olacak şey mi! son peygamberin erkek olduğunundan kimsenin şüphesi yoktur! işte o zaman ellerinde orjinaller olmadığını anladılar ve inançlı halkın gazabından korktuklarından, ülkelerinin kurucusu olan, neredeyse yüz yıl önce ölmüş önderlerinin mezarına atıldılar… kısa sürede önderlerini vücuda getirdiler ve her şeye çözüm bulmasını beklediler ondan. ahmaklık tabii, ama bunu yaptılar! önderleri zamanın kokuşmuş şartlarına uyum göstererek, saçmasapan, neredeyse zalimce bir diktatörlük yönetimiyle ülkesini uçuruma sürüklerken, o iğrenç gelişmiş ülkeden zaten ayaklanmış olan halkı iyiden iyiye kudurtan haber geldi; son peygamber de dahil olmak üzere tüm peygamberleri vücuda getirmiş olduklarını, hepsinin geçerli din olarak, kendi ideolojilerine uyan dini, yani o ülkenin dinini önerdiğini açıkladılar… peygamberlerini televizyonlara çıkarıyorlar, şov programlarında propaganda yaptırıyorlardı…
bir dinamite dönen dünyanın fitili ateş almıştı... hortlayan sahte peygamberleriyle, devlet adamlarıyla, sanatçıları, filozofları ve bilim adamlarıyla gezegen bir cinnet-cinayet panayırına dönmüştü…
fazla sürmedi tabii… her şeyi gördüm ve aslını soracak olursanız, bunların sadece bahaneye ihtiyaçları varmış diye düşündüm...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
böyle masal ismi olmaz
felsefenin sefaleti
Çünkü Yembel Çok Tembel
handeli pay
iyi kahve yapmak üzerine
Hiper - Reel Tanıklıklar 5
Hiper - Reel Tanıklıklar 4
Hiper - Reel Tanıklıklar 3
nasıl şeyler?
Hiper - Reel Tanıklıklar 6


bayVeritas kimdir?

tersmeditasyon@gmail. com

Etkilendiği Yazarlar:
her okuduğumdan etkilendim...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © bayVeritas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.