..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ertan Akyüz




17 Ocak 2004
Her İtiraf Bir Ayrılık  
Ertan Akyüz
Seni sevdiğimi sabrımın sonu da olsa itiraf etmemeliydim...


:CDAI:
Seni sevdiğimi sabrımın sonu da olsa itiraf etmemeliydim... Ama büyük meraklar ne çok zehirledi beni. Bakışın kararınca, dilin susunca düşlerinden düştüm. Yitik bir limanım. Deniz fenerlerim yanılgılarımın anıtları. Şimdi kayıp gemileri benden sor. İtiraflarımın apansız yenilgiler çağıracağını bilmeliydim. İmalı gülüşlerin ne çok zehirledi beni. Aşk yüzünde yaralı bir ceylan gibi gezerken ellerinden düştüm. Yitik bir şehirim. Yollarımda tuzaklar dolu. Şimdi kaybolanları benden sor. Faili meçhul tüm ölümler bende gizli. Biliyorum tüm katliamların sebebini.

Gece işkencesiyle üzerime çullanır, gün utancını bana bölüşür. İtiraflarım ansızın yenilgiler çağırıyor. Tek taraflı sevişim zehirledi beni. Dostluk bile kalmaz artık. Ani bir panikle kendini sokan bir akrep miydim ben? İtiraflarım ansızın yenilgiler çağırdı. Hayatımda ilk kez tek taraflı bir aşkın yolculuğuna çıktım. Gülümseme ne olur, yüzünde belirenleri anlamıyorum. Al gözlerimden bakışındaki son şaşkınlığını, acıtıyor...

Hadi sen bir koşu değiş gel, sevmeyeyim seni. Bu kadar güzel, bu kadar gerçek olma.. Kötü bir şaka gibi gel günlerime. Bir kadında sevmediğim ne varsa göster bana. Tutsak bir aşktan kurtar beni. Saklı sevdiğim, aklımdan düşüver. Ağrıyan beynimde aşkını başka bir düşünce işgal etsin. Hadi kana bula beni, parça parça et. Hadi biraz öfke, biraz nefret bul bana...

Ben süslü sözlerle hayatı yaşanır kılan olgulardan bahsedemiyorum. Bak başkaları nasıl da adam etmiş acıları, ihanetleri. Mutluluk provasında nasıl da saklamışlar çığlıklarını. Ben genelde mutluydum ve mutsuzluğa bir özlem ile kederleri abartıyordum. Ayrılıklara imrendiriyordum insanları. Yok, gerçek o değil... Demem, yokluğun güzel değil... Ne zaman gece başlasa yüzün akardı karanlıklardan odama. Çökerdi umutsuzluğun kalesi. Birgün geleceğinin ihtimali tüm beklemeleri beyaza boyardı. Deli oluyorum şimdi... Bana ihanet gündüzler getir. İntihar kusanmış zamanlar getir. Saklı sevdiğim, yüzün aklımdan düşüversin...

Akıllı sözler edemedim hayatım boyunca. Tüm gençliğim kelime istilasına uğramış. Bu dağınıklığın yaşı şiirin yüreğime değdiği günle bir. Şiire kesen cümlelerde yaralayacağım seni. Kapa gözlerini, kulaklarını. Bana kötü sözler, küfürler bul...

Ellerinin ve aklının marifetlerini bildiğimden sana vermiştim çirkinliğimi. Sen yine de kimseye söyleme beni. Düşmanlarım bir söylentide bulurlar beni. Ölüm değil de korktuğum beni gözlerinde küçük düşürürüler, sonra vururlar. Ömrüne zarar hatırlamalarında yaşatma beni.

Benim her itirafım ardından bir ayrılık getirir. Sana ait ne varsa al git artık. Bundan sonra hiç cümle değişmeyeceğiz seninle. Belki bizim yıldızlarımız hiç uyuşmayacaktı. Belki ben senin günlerine çok uzaktım. Ellerinden düşürüp kırdığında üzülmeyeceğin bir şeydim belki. Sahibinle, sahiplendiğinle yolda kol kola yürürken görsen tanımayacağındım. Belki hiçbir şeydim, hiç kimsendim...

Bana bir sensizlik getir. Bana sensiz başlangıçlar getir... Saklı sevdiğim, günlerinden düşüvereyim...
Ertan Akyüz

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Ne demeli?
Gönderen: Bahadır Yurteri / İstanbul/Türkiye
25 Haziran 2005
Güzel olmuş desem çok sâde kaçacak biliyorum; ama yazı ne olduğunu belli ediyor zaten, ellerin dert görmesin:)

:: tek kelimeyle harika
Gönderen: saadet ikiz / ankara
25 Ocak 2004
HEP YAZMAN VE OKUNMAN DILEGIYLE SELAMLAR

:: Nefis bir anlatım...
Gönderen: BİNNUR EDİSAN / Ankara
25 Ocak 2004
Tüm gidenler yaşadıkları şehri de mi omuzlayıp götürüyorlar bilmiyorum ama yitik şehirler öyle çok ki!Çok güzel bir eser.Başarılar.. Binnur




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Senin Doğumun Anlamlı Bir Çoğalıştır Hayata

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fotoğraf Arkası Yazıları
Bahar Mektubu
Yağmalanmış Öykü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Veda Şiirleri - I [Şiir]
Yarından Sonra [Şiir]
Veda Şıırlerı (2) [Şiir]
Haziran [Şiir]
Metamorfoz [Şiir]
Burası Başka Bir Dünya [Şiir]
Rüzgar [Şiir]
Ben Işıkları Sönük Bir Evin Kapısını Hiç Açmadım Ki!.. [Şiir]
Metro Baladı [Şiir]
Savruk ve Melankolik [Şiir]


Ertan Akyüz kimdir?

Kim baksa uzaklasip giden. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes gibi ve çok başka


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ertan Akyüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.