|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
5 Aralık 2003
Kütle Yağ Hacmi
Senem ÖZGEN
OBURLUKTANDIR DEDİ ANNEM ALDIRMA, ALDIRMA GEL YANIMA... |
|
İtiraf Ediyorum...Ben Bir Oburum!
Ohh! Be, rahatladım. Bunu şimdiye kadar bir ben,bir de yakın çevrem biliyorsu. Artık şahit olmasanız bile sizde biliyorsunuz. Bu itiraf belki bana güç verir, verir de şu delicesine yeme işini bir tarafa bırakırım. Yazımı okuyanlar arasında incecik, sülün gibi hatunlar varsa bu iç hesaplaşmam sizi pek cezbetmez. Ama benimle bu bireysel - ve de toplumsal olmaya yüz tutmuş , çünkü artık arkadaşlarım, ailem benden feci şekilde sıkılmış durumda- olayın önemini kavrayacak bedenler varsa lütfen uzatın yardım elinizi.
Neden kilo çabuk verilemez arkadaşlar, bu metabolizma denilen tek dişi kalmış canavar neden doğru dürüst çalışmaz. Ben mi çalıştırmayı bilmiyorum. Gerekli bütün ihtiyaçlarını karşılıyorum. Suyunu veriyorum, yemeğini veriyorum, onunla oturup konuşuyorum,dertleşiyorum, hatta takviye ilaçlar bile kullanıyorum. Bana mısın demiyor. Çalışmıyor bu mendebur. Her Pazartesi başlıyan rejimlerimi, sırf günün sendrom niteliği taşaımasından dolayı Salıya, Çarşambaya ve bilimum günlere dağıttım.Yok anam, ben şunu anladım ki, yemek konusunda çok iradesizim. Hamilelikten kalma bir alışkanlık olsa gerek, canım kızımmmmm, neler yaptın sen bana.
Şimdi sizden bir ricam var, ne olur gelin el birliği ile kurtaralım bu kadıncağızı, tekrardan eski günlerime döndürün beni, topluma kazandırın, dışlanamayın.
Bu abudik yazımdan sonra ben birşeyler atıştırayım,sinirim bozuldu, feci karnım acıktı
:: Oburluk ruhumuzda mı kanımızda mı? |
Gönderen: Ömür İsfendiyaroğlu / İstanbul
|
16 Nisan 2004 |
|
| Greçekten içten yazılmış samimi bir yazı...
Buzdolabını açıp öyle saatlerce baktığım bir anı hatırlattı, ya da sinirlenip, sevinip, üzülüp her ne olursa olsun yaşadığım ve yeri doldurulmaz tatlı krizlerini...
Bu duyguları yaşayan birilerinin olduğunu bilmek çok güzel...
Elinize sağlık pek güzel olmuş:)
|
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
SADECE KENDİMİM, O KADAR !!
Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan,Yılmaz Erdoğan,Veysel Dikmen,Kürşat Başar
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|