..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Senem ÖZGEN




7 Ocak 2005
! En Güzel Hikayem!  
Senem ÖZGEN
...eğer devam edersek, bence öyle bişey olacak bizimkisi. Çıkardan uzak, yalın ve apaçık okunur bişey kokacak. Dostluk kokacak, yada öyle olmak zorunda olduğu için yürek parçalanacak...


:DEFJ:

hani hep derler ya; en güzel yer henüz gidilmemiş olandır, en güzel şarkı henüz çalınmadı ve en güzel söz henüz söylenmemiş olandır. Bende hep sona saklarım en’leri, en hacimlilerini. Seni sana anlatmak, bilmediğin, bilemediğin, hiç keşfetmediğin yönlerini açığa çıkarmak değil benim niyetim. Çoktan baharlara kapımı kapamışken ve başlamışken vazgeçmeye birçok şeyden çıktın karşıma. En yenik, en zayıf, en çıkmaz halimle tanıdın beni. Tanıdığın bu ben ben değildim aslında. Ama ben seni dosdoğru tanıdım, olduğun gibi kavradım, ama biliyorum sen bu değilsin. Yaşadığın mekan dar gelir zaman zaman, başını alıp gitmek istesen de ayak basılmamış yamaçlara, cesaret denilen sözcüğe takılır düşüncelerin.Neyi isterdin kimbilir, nelere göz yumardın elinden tutup götürecek yürekler bulduğunda seni!Konuşurken seninle farkediyorum ki, aynı yerlere yolculuk etmek niyetimiz, hani otobüs yolculukları vardı ya hayal ettiğimiz, gecenin bir yarısı durup Afyon’da ekmek arası sucuklar, sabahın ayaza çalan saatinde içilen sıcacık çaylar, ve vardığımız noktada yolculuğumuzun çekilen derin nefesler. Evet senle çok isterdim yaşanmamışlıkları yaşamayı, ve iz bırakmayı hayatın alnında.Sen beni nasıl algıladın bilmiyorum, yada nasıl yargıladın kendince, ama benimde var bir hikayem; diğer bildik hikayelere pek benzemesede. Hikayelerin arasında öyleleri vardır ki, devam ettirsen koca bir roman olur. Eğer devam edersek, bence öyle bişey olacak bizimkisi. Çıkardan uzak, yalın ve apaçık okunur bişey kokacak. Dostluk kokacak, yada öyle olmak zorunda olduğu için yürek parçalanacak. Neden diye sorma, nedensizdir bazı şeyler. Çok önceden adı konmuştur insanın yaşadıklarının ve sonradan buna dahil olanlar oynamak zorundadırlar kendilerine verilen rolü, başka rollerde olmak ne kadar da çok isteseler. Bilirim başka roller güzel dururdu sende, güzel dururduk beraber bizde.Yeni yıla girmeye az bir zaman var, ve ben 2004’e noktayı senle koyuyorum,2005’te gene olacaksın,aslında sen artık bende hiç yokolmayacaksın.Senin yanında rahatlamayı sevdim, kendim gibi olmayı, gözlerindeki anlamı evdim, ve bana anlamlı bakmanı. Adımı söylediğinde, adımın ardından dilinde kalan tortuları sevdim ben, o kalıntılarda yeniden anlam kazanmak isterdim, ama olamaz ki, aslında bu hayatta olmayacak dediğin olur dimi.!” Dostum, dostum, güzel dostum; bu ne beter çizgidir bu; bu ne çıldırtan denge;yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe”Sen aklıma gelince hatırlayacağım çok şeyim var, şu kısacık zamanda yeni bir hayat tanıttın bana, uzun zamandır unuttuğum ve hatırlamaktan korktuğum. Ne olur hiç hayatımdan çıkma, ve hayatın hakkını vererek yaşa.

Son söz benden yana:...

Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısını
Takvim tutmazlığını
Aramızda bir düşman gibi duran zamanı
Daha o gün anlamalıydım
Benim sana erken
Senin bana geç kaldığını
( Murathan MUNGAN )




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
şimdi anladın sanırım

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gitmen neyi değiştirir ki...
Beni Kendime Getirdin...
Son şans benden yana
seni seninle tamamlıyorum
Müsait Olunca Uğra Bana...
Sana Ağır mı Geldim
Sadece Sen Kaldın Geriye Benden
Artık burdayım türkü gözlüm….
Sanıyordum...Yanılmışım...
Beni Sakın Deneme!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ellerimi Yakala... [Şiir]
Sen'li Ben'e Merhaba [Şiir]
Sen Ağzımda Acı Bir Tad Bıraktın...! [Şiir]
Alacağın Olsun ! [Şiir]


Senem ÖZGEN kimdir?

SADECE KENDİMİM, O KADAR !!

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan,Yılmaz Erdoğan,Veysel Dikmen,Kürşat Başar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Senem ÖZGEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.