|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
1 Aralık 2003
Benim Gag'larım
Tayyibe Atay
; SIĞACAK SIĞACAK!..DUR!!!!!TAMAMMMMM!...
GAGGGGG!.....
|
|
Gün ortası yumurtlayan tavuk bağırır:GIT GIT GIDAK!..GIT GIT GIDAK!!!!!HADİ AMA HOROZUM! YUMURTAMA BAK!...ii i iiiii!..ii i iiiiiiii!..diye cevap verir horoz..Ü ÜRÜ ÜÜÜÜÜ!..diyemez..Çünkü oruç tutmaktadır....
GAGGGGGGGGG!....
Anne,boğazına düşkün olmayan oğlunu gördükçe sinirlenir ve annelik duygusunu da sesine ekleyerek: OĞLUM!..HİÇ BİR ŞEY YEMİYORSUN;BÜYÜYÜP OKULA GİDEMEYEKSİN BAK!BARİ HERGÜN BİR YUMURTA YESEN OLMAZ MI? Çocuk annesinin yüzüne, yüzünü ekşiterek bakar ve: AMA ANNE!...GEÇEN GÜN BABAM YUMURTAYI BAŞKA YERDEN ALDI: BEN ERTAN’IN YUMURTALARINDAN BAŞKASINI YEMEMMM!.....
GAGGGGGGGG!.....
Japonya’da yapılan Bayanlar Voleybol Dünya Şampiyonası karşılaşmalarında Türkiye-Polonya Maçı...Sahada Filenin Sultanları!..Durum 2-2. Son set ve maç kritik...Son set 15 sayıda bitecek ve iki takımın sayısı 9. Spiker sesleniyor: HADİ KIZLAR!...MAÇI KAZANMANIZA SADECE 6 SAYI KALDI!...
GAGGGGGG!......
Yine aynı maç..Kızlarımızdan biri bir smaç vuruyor ki sormayın gitsin!.. topun suyu çıkıyor...Yalnızca topun suyu çıksa iyi bildiniz,maçı anlatan spikerin (özür dilerim adını vermiyorum) heyecan dolu ağlamaklı sesi yansıyor.:TÜYLRİM DİKEN DİKEN OLDU!...Gülüyorum ve:KİRPİYE DÖNECEK NE VARDI;TÜYLERİNİ AĞDA YAPTIRSAYDIN, BERBERLER NE GÜNE!..diyorum..
GAGGGGGGG!.......
Evin hanımı kek yapacaktır lakin evde tüm aramalarına rağmen kabartma tozu bulamamıştır.Eşine telefon eder: ACELE TARAFINDAN KABARTMA TOZU ALIP EVE GEL!..Bey markete gider.Ne diyeceğini unutmuş gibi yapıp: ŞEY!..der. LÜTFEN ŞİŞİRTME TOZU VERİR MİSİNİZ?
GAGGGGGGGG!.....
Birden ışıklar söner;göz gözü görmez.Evin en küçük çocuğu ANNE!..diye bağırır.KORKMA YAVRUM der anne,AZ SONRA IŞIKLAR YANACAK.Derken bir şimşek çakar bütün şiddetiyle..Çocuk gene ANNE!!!! Diye bağırır..NE VAR OĞLUM diye karşılık verir anne.Aldığı cevap şu olur:KİM FOTOĞRAF ÇEKTİ?
GAGGGGGG!....
Bir otomobil kullanıcısı park edecek yer arar.Yolun her iki tarafı doludur.Nihayet bir boşluk bulur ve karar verir otomobilini oraya park etmeye.Yanındaki arkadaşını aşağı indirip yardımcı olmasını ister.Arkadaşı otomobilin bir sağına,bir soluna geçip şöyle der:LA LAAA!!..BİRAZ SAĞA AT GÖTÜNÜ; SIĞACAK SIĞACAK!..DUR!!!!!TAMAMMMMM!...
GAGGGGG!.....
Öğretmen tüm içtenliği ve bilgisini kullanarak ders anlatmaya başlar:İŞTE ÇOCUKLAR der,ÜLKEMİZ ÖYLESİNE GÜZEL Kİ!..KIYILARIMIZ OYA; DAĞLAMIZ ZÜMRÜT; OVALARIMIZ ALTIN GİBİ!...Der demez bir öğrencinin parmak kaldırdığını görüp;SÖYLE OĞLUM! der.Çocuk önündeki Türkiye haritasını gösterip:SİZ ÖYLE DİYORSUNUZ AMA BEN BİR ŞEY GÖREMİYORUM ÖĞRETMENİM!...
GAGGGGGGG!....
Karı koca oturmuş televizyon izlerler.Ekranda meraklı bir bayanın ömrü boyunca biriktirdiği bebek koleksiyonuna ait haber vardır.Kadın gülerek kocasına döner: SEN DE SEVGİLİ KOLEKSİYONU YAP BARİ,AMA BENİ İÇİNE KATMA!...
GAGGGGGG!.........
Terörle burun buruna gelen değil, yaşayan bir ülkenin başbakanı açıklama yapıyor:BU EYLEMLERİ ÜSTLENEN ÖRGÜTE AİT HİÇBİR KANIT BULUNAMAMIŞTIR!..Yahu!..Ne yani!..Ne zaman işiniz görüldü böyle!!!!!...Demek siz de tavuk oldunuz, hı!!!!!!!!Daha neler yumurtlayacaksınız bakalım, göreceğiz. Merak edenlere duyurulur: Bu tavuğun yumurtaları kara spermle döllenmiştir(!) Sarı civciv çıkma olasılığı yoktur!..
GAGGGGGGG!.....
Kuzey Kıbrısta seçimlere katılan Denktaş muhalifi parti başkanı konuşuyor.Ne diyor bu zat?TÜRKİYE BENİM ANAVATANIM DEĞİL,BEN DE TÜRKİYELİ DEĞİLİM!..Allah allah!..Gelin anlamını siz bulun bu bilmecenin...Ben buldum valla! Anası RUM’muş demek ki!...Aferin babasına!..
GAGGGGGGGG!......
:))))))))))))))))))))))))))))))))
:: Bir GAG da benden. |
Gönderen: Kâmuran Esen / Mudurnu
|
4 Aralık 2003 |
|
| Merhaba Tayyibe;
Al sana bir GAG da benden:Yıllar önceydi.Bir köy ilkokulunda öğretmendim.Bir gün rahatsızlandım, sabahtan okula gidemedim.Öğleden sonra gittim.Okulun bahçesinde bir öğrenci gördü beni.Rahatsız olduğumu biliyordu.Beni görünce, hazır ola geçip "Geçmiş olsun örtmenim." dedi.Ben de "teşekkür ederim." dedim.Bunun üzerine öğrencim, önümde saygıyla eğildi, doğruldu...Ve şöyle dedi, yine hazır ol duruşunda:"Bir şey değil örtmenin!"......Ben de ertesi gün , "Güzel Konuşma" derslerine başladım.
Sevgiler.
Kâmuran Esen |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Yeni şiirin,uzun yıllar yazmama rağmen yeni şairiyim. İnternet ortamı sayesinde okuyucu önüne çıktım henüz. Ne kadar şair olduğumun yanıtını ise okuyucuya bırakıyorum. Bayan yazarların çok az olduğu bir ülkede,duygu ve düşüncelerimi,şiirin ruhu okşayan ,elleyen tarafıyla anlatmaya çalışıyorum.
Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Arif,Behçet Necatigil,Nihat Behram...
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|