"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Ben yine de Seni Sevmiştim...Susuyordun sadece. Konuşmuyordun. Düşlerimi izliyordun kendi gerçekliğinden. Beni izliyordun. Oyuncaklarla oynayışımı , sana bakışlarımı, bir köşede oturup sigara içmeyişlerimi izliyordun. Seni nasıl sevdiğimi , ne kadar sevebileceğimi izliyordun. Parçalanışımı izliyordun. Yüreğimin , düşlerimin , umutlarımın parçalanışını izliyordun. Parçalanışımı seyrediyordun. Bense hala seni sevdiğimi sanıyordum. Belki de gerçekten sevmiştim...Ben yine de Seni sevmiştim... Ben yine de Seni sevmiştim...Özgürlük kokulu bahçelerden kaçıp , sana komşu hücrelerden birine yerleşmiştim. Gözlerinin uğruna bir gök dolusu bulutu terk edip gelmiştim sana , parçalanmış yüreğimle ve bedenimin artıklarıyla. Gözlerim göremeyecek kadar körelmişti. Suratın ifadesizdi(...hatta bir suratın yoktu). Gülümsemen silinmişti. Bana doğru yönelmiştin ama bir bakışın yoktu. Göremeyecek kadar kördüm. Umursamayacak kadar seviyordum. Sevemeyecek kadar umarsızdın sense. Ben yine de Seni Sevmiştim... Ben yine de Seni sevmiştim...Varlığından bile emin değildim. Sadece karşımda duruyordun. Bekliyordun. Beni bekliyordun. Nedenini de bilmiyordum , senin kim olduğunu da. Seven bir kadın mıydın yoksa bir leş kargası mı? Göremeyecek kadar kördüm. Bilemeyecek kadar seviyordum. Ellerini özlüyordum. Dudaklarını özlüyordum. Hala Seni özlüyordum. Yine de Seni özlüyordum. Beni bırakma ne olur , yanında götür beni...yanında götür yüreğimi...beni bana terk etme ne olur. Beni sensizliğe terk etme. Özlemine terk etme kör bedenimi. Ellerimi götür...gözlerimi götür...yüreğimi götür yanında... beni sensizlik kokan odamda yüreğimle yalnız bırakma...Kaldıramam. Ya da sadece ellerimi bırak bana , ölmek için ihtiyacım olacak onlara...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yalçın Vural, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |