Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Hani, yılgın akşam vakitlerinde, Sözlerin sukutu terk etiğinde Belirsizlik gölgene diz çöktüğünde Gözlerin, ah o gözlerin... Şimal yıldızına dalıpda gittiğinde Desen ki, Kadınım sana geldim... . Hanem alev alev tutuşsa gelişinle Yüreğim bir damla suda çırpınan serçe Bende bir telaş,bir garip heyecan Üstüm başım sayki perişan Lakin dudaklarım,dudaklarına hayran Tenim, tenine kurban Gelsen ya,gelsen keşke... . Ne diyorum biliyor musun . Kuytularına sindiğin de gözyaşların O içinde giz gibi sakladığın kahırların Arından yokluğa dem vurduğun kaçışların Yalancı, yabancı gülüşlere tutsak kaldığın Ve Kimliğini dahi unuttuğun bir anda Desen ki, Kadınım al beni koynuna... Sensin ya, nasılsa Olur mu benden ala sana yosma Dudaklarımdayken sevda türküsü Bahar yeli gibi süzülürken bedenine Şiir dilimle okşasam ruhunun gizlerini Umutlarına güvercin misali konsam Düşlerim de gerçeğim olsan da Koynuma alsam seni adamım... Ne diyorum biliyor musun Ahlat yeşerdiğinde yeniden gönlünde Yüzünde henüz tazeyken naif bir gülümseme Tadım dudaklarında,şiirlerim izindeyken Kimsesizliğini ruhuma devşirmişken Huzuru koynuma seripde giderken Desen ki, Kadınım elveda... Eşikte bitimsiz bir bahar ben Ruhumu ruhuna,sevdanı yüreğime teslim etmişken Yüzümde bir gülümseyiş,gözlerimde hasretine dair Bir damla gözyaşı dökerken Hadi sen bana aldırma git! Derken, Hazanlarını baharlarına döndürmek istersen Ansızın yine çık da gel adamım...çık da gel!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |