..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > İ. Ekrem Keleşoğlu




3 Ekim 2003
Benim Bir Aşkım Var...  
İ. Ekrem Keleşoğlu
Ne hazindir ki, kurmak için seçip aldıkları ve eleyip kendine kattıkları hep bir mücadele ve gayret. Ve insan en büyük rakibinin kendisi olduğunu anladığında bütün bunları daha güzel yerlerine yerleştirebiliyor. Kimileri için daha kolay olurken, kimil


:BJHA:
Bugün İzmir’de çok güzel bir hava var.Yazdan kalma. İnsanlar  ince giysileri ile dışarıdalar. Hafif bir rüzgarın getirdiği esinti, içimi serinletiyor.Bu şehri seviyorum, rüzgarın okşaması ile  nazlı nazlı salınan denizini, tepelerden esen imbatını, kıyıda yüzümü okşayan ılık havasını, sahilde oturan yaşlılarını, içinden hergün  dalgınlıkla geçtiğim sokaklarını, körfezde kuğu gibi salınan   vapurlarını,  işgallere karşı hala kendini koruyabilmiş levanten  kültürünü..
 Bu şehri seviyorum...Bütün bunların dışında, bana sunduğu  sihirli aşk için de..   İnsanın en büyük serüveni kendisi    değil   midir. Bu serüvende kendini   adım adım yaratmak.
Ne hazindir ki, kurmak için seçip aldıkları ve  eleyip kendine kattıkları hep bir mücadele ve gayret. Ve insan  en büyük rakibinin kendisi olduğunu anladığında bütün bunları daha güzel yerlerine yerleştirebiliyor. Kimileri  için daha kolay olurken,  kimileri için daha karmaşık ve zor gerçekleşebiliyor. Ama farketmek  ve anlamak değil midir aslolan.İçindeki yapıcı yanın öne çıkması  değil mi güzel olan ve bunun herşey için yeni bir şans olması değil midir..
Bizi biz yapan bunların ayırdına varmak için yaptığımız  mücadele, belki de insan olmanın acılı olduğu kadar, haz veren yönü de  budur. Şimdi durup düşünüyorum, ben BEN oldum demek için hangi   noktada olmalıyım. Nerede olmam gerektiğini biliyorum.Daha önce kurduğum ama yaşamın yıktığı yerlerimi yeniden onarıyorum. Ruhumu  yıkıyorum; güneşle, ışıkla, içimdeki renklerle..
Herşey yeniden oluyor.Yeni bir insan, yeni bir iş, yeni  insanlar. Her iyi yeni şeyi alıyorum ve seviyorum ama aşk hariç..
Benim bir aşkım var...
            



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Kalkan Gemi Nere Gidiyorsa Oraya...
ve Ne Zaman Eliyle Kalbinden Sızan Işığı Öper
Duruyorum İçimdeki Işıksız Nehrin Kıyısında
Fırtınalarını Bir Limanın Mendireğine Asmak
Denizkızı...
Sahte Cennetlerin Yaşandığı Gece
Aşk; Aşk Oluyor...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İçimdeki Hüzün [Şiir]
Pandoranın kutusunu açıyorum... [Şiir]


İ. Ekrem Keleşoğlu kimdir?

Varlığımın iki nedeni var. Aşk ve Hüzün

Etkilendiği Yazarlar:
Dostoyevski, Herman Hesse, Mallerme, O.Elitis, Kafka


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İ. Ekrem Keleşoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.