Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
İnsan, hayatının bir döneminde mutlaka irili ufaklı gerek duygusal, gerekse sağlığı ile ilgili zorlamalarla, yitişlerle başbaşa kalabiliyor. Kendimle şu günlerde yaşadıklarım biraz da böyle birşeyler. Ve ben bunu istemiştim evet istemiştim. Yaşam ile oyun oynama gözükapalılığına soyunmuş ve kendime çekmiştim. Ve şimdi öylesine açık ki beyin ve gönül gözüm. Öyle farkındayım ki yaşamın, tüm detayları öylesine kaçırmaksızın beynime kazıyor ve her milim yaşam titreşimini öylesine içime dolduruyorum ki mutluluk bu işte. Gerçekte o kadar yakın ki bize, hatta içerisindeyiz, çepeçevre çevriliyiz onunla, bize yılmadan hergün sıcacık ışıkları, oksijeni, doğadan nimetleri ve bizimle beraber enerjimizi paylaşarak çoğaltmamız için armağan ettiği etrafımıdaki mucize insanlarla. Tek yapmamız gereken farkında olmamız ve yaşam bize sonsuz enerjisini verirken alabilmek, istemek ve alabilmek, nefes alıp vermek kadar duru ve mucizevi. Dimağımızı yaşama açık tuttuğumuz, bizimle birlikte hayatımızın bir köşesinde yol alan, ailemiz, arkadaşlarımız, eşimiz ve yaşamımızı kıyı tutmuş tüm bizdeşlerimiz - insanlar evet onları dinlemek, tüm açık dimağımızla önemsemek, anlamak ve onlarla çoğalmak gerçekten mucize. Bunu deneyin lütfen, bir kez durun ve beyin gücünüzü, yürek gücünüzü, bedeninizin gözlerini, yüce zekanızı aynı anda yaşama açmaya bakın. Bakın neler oluyor. Gücümüz tüm büyüklüğüyle içimizde mevcut ve kullanılmak için bizi bekliyor. Yaşama, sevgiyle......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nilüfer Magriso, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |