Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Sen gozlerimin onunden gecip giderken,ben hicbir yasanmisligi asmadim boynuna..Zira boynun kankirmi-zisindan mora calmis bir gokkusagi kolye ile susluy- du.Veda'yi andiran bir tokalasmamiz olmadi.Senin elle-rinde , ucan bir martinin kanatlarinin ,havada cizdigi ka-vis vardi. Sen oyle bir gectin ki onumden benim gozlerime son-suz bir hasreti kaziyarak,ben daha bir deniz oldum.Ka- zidigin sen'i dalgalarimla dovup yok etmeye calisan.. Edemeyince durdum duruldum,sig oldum.Butun kum- lari icimden cikarip kiyilara biraktim.Bir sen kaldin asi- li gozlerimde.. Sen benden vedasiz giderken,ben aglamadim.Sade- ce baktim sana..Seslenmedim ardindan..Vedasi olma- yan bir gidise yakismayacakti aglamak..Yakisan icim- deki butun istridyeleri kirmakti..Istedimki sen ben- den gecerken,hicbir inci dogmasin yeni gelecek her gune..Her dogus sensiz olacakti cunku.. Sen giderken ortak degerlerimizi sorguladim gozle- rimde..Ihtisamli seylerde gunah cikartmayi denediler ki bizde seninle bir ayip tohumuyduk neticede..Gor- dum ki bir muteber kadin aslinda ortak degerlerimi- ze yakisiyordu.Sadece ipek ortulu ziyafet sofralarina yemek pisirip,siyriliyordu herkesten..Yiyip icemiyor- du. Sen giderken..Elimi tutup, gogsune bastiriyordu ki sirtimda hickiriklarini duyuyordum.Duyarken dusun- dugum gidisinle ortaya cikan degerlerin yasam rolleri-nin yanlis olduguydu.. Sen gecip giderken ben daha bir deniz olup,nasirli bir balcik siviyordum icimde bir yerlere..Adaya yana- san son vapurdan inen sen'i karsiladigim ,bir yaz ak- mini yakiyordum gozlerimde..Kazagini kendi evimden bir hirsiz becerikligi ile caliyor,cok sevdigin kayak tu- lumlarini kalfaya hediye ediyordum.Amacim kokunun biraz daha elimin altinda olmasiydi. Sen benden vedasiz giderken,tum kirmizi gulleri yok ettim beynimde,bir daha ekmemek uzere..Evet,bunla- ri yaparken,gozlerimde iki domur yas vardi.Goz kena- rimda huzne konu bir ayrilik,ve onumden son kez ge- cen sen'in gozlerime asili biraktigi son gidis..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz Güney 2, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |