Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Hemen yazıyı size aktarıyorum: " ÇOCUKLARIN ÜRKÜTEN MEKTUPLARI... ANADOLU GENÇLİK DERGİSİ (AGD) TARAFINDAN DÜZENLENEN ''PEYGAMBER EFENDİMİZE MEKTUP'' ADLI YARIŞMADA FİNALE KALAN VE ARALARINDA TÜRBANLI İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN DE BULUNDUĞU 15 ÇOCUĞA ÖDÜLLERİ VERİLDİ. ÖĞRENCİLER, MEKTUPLARINDA, ''PEYGAMBERE HEMEN KAVUŞMAK İÇİN HEMEN ÖLMEK İSTEDİKLERİNİ, ÖLÜMÜ BEKLEDİKLERİNİ'' YAZDILAR. Kadırga'daki Eminönü Belediyesi Kültür Merkezi'nde önceki akşam düzenlenen geceye katılanlar harem selamlık oturdu. Ödül töreni Kuranı Kerim okunmasıyla başladı, İstiklal Marşı da okunmadı. Dereceye giren öğrencilerin mektuplarından bazı bölümler şöyle: * Birinci olan İbrahim Hakkı Konyalı İlköğretim Okulu'ndan H.H.B.: "AGD'nin kursunda öyle iyi ablalar var ki... Senin hakkında çok şey öğrettiler. Onlar için üzüldüğüm tek şey başörtülü oldukları için okula gidememeleri. Kötü insanlar onlara acımıyor." * İkinci olan Özel Bağcılar Birikim İlköğretim Okulu'ndan M.S.: "Sevgili Peygamberim. Hemen ölmek sana kavuşmak seni öpmek istiyorum." * Üçüncü olanÖzel Marmara 2000 Koleji'nden A.S.B.: "Gül nefesini koklayabilmek için ölümü bekler olduk. " " Bu kadarı da fazla! Bunlar daha ilkokul çocukları! Din,din değil intihar propogandası! Yahu nerede,hangi kitapta duyulmuş peygambere kavuşmak için ölmek istendiği? Daha ağızları süt kokan çocukların ölümden bahsetmesi normal midir? Bizim dinimiz değil midir intiharı yasaklayan? Bir din böyle suistimal edilemez! Hiç bir din ilerlemeyi, ilmi, düşünmeyi geriletmemelidir.İnançlı olmak demek, matematiği, felsefeyi, fiziği bir köşeye atıp kaderi beklemek demek değildir. Yapmayın.. Yazıktır çocuklarımıza, yazıktır vatanımıza.. Şimdi siyasi yazı olarak görüp belki yüzünüzü buruşturarak okuyacaksınız. Eğer yazının sonuna geldiğinizde hâla böyle düşünüyorsanız unutun sözlerimi.Çocukların, daha ölümün sözlük anlamı dışında anlamını çözemedikleri bir yaşta yazdıklarına karşı çıkmam siyasi çağrış değildir.Ben sadece.. Ölümün oyuncak, dinin oyun diye öğretildiği çocuklarımıza üzülüyorum. Hepsi bu!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İnci Çiçekoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |