Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
"İnadına bekleyenlere" Her yer gül karartmasında Esenlik diler ermiş Şehrin ilk basamağında Vakit tamam, bozgun vaktidir Yere serilir yıldızlar Bulutlar toz duman kaçışır Felaket habercisi tren düdüğü Güller bozguna uğrar bu akşam Sen gelmezsin... Haydarpaşa üstüme yıkılır. Haliç'te geçer mi gece Balıkçı bir kızın koynunda Hüzzam bir şarkı yayılır geceye Sen gelmezsin... Sen gelmezsin Aylar oldu, bekledim Taksim'de bir kahvehane Nargile başı hüzün sefası Güller bozguna uğradı bu gece Sen gelmezsin... Yere serilir yıldızlar Ve ansızın güvercin mevsiminde Bir Sultan Ahmet düşünün ortasında Yanıp sönersin yıldız misali Ben Sirkeci'ye koşarım Felaket habercisi tren düdüğü Başım eğik, gözüm raylarda Ama gelmezsin... II. "İnadına beklenenlere" Kokun Selimiye'den yayılır Nöbetini tuttuğumuz sessizlik gelir aklıma Geceler boyu gözlerin konuştuğu Sadece ve sadece O bir tek an gelir aklıma Yıkılırım Dizeler gelir takılır boğazıma Ama sen gelmezsin, bilirim Yüreğini kapattığını bilirim aşklara Fakat puslu bakışların Yaralar yüreğimi hala Ayrılık günü gelip çattığında Ellerin ellerimde Gözlerin gözlerimde Tutulduğu o anda Gitme demeni bekledim. Sana haykıramadım yalnızlığımı Aşkımı haykıramadım yüzüne Sadece gitme demeni istedim gözlerinle Ya da gelmeni bekledim Umutsuz aşkımı ateşlemeni Ama sen gelmedin... III. "İnadına sevenlere ve sevilenlere" Seni seviyorum alınyazım Hala dudağımda ıslaklığın Ve hüznün bir sızı yüreğimde İstanbul seni bekliyor Sultan Ahmet'te güvercinler Haydarpaşa'da tren çığlıkları Taksim'de bir kahvehane Senin güllerin önümde Gelmediğin her gün Bir gül daha ekliyorum yalnızlığıma Zümrüt gözlü sevgilim Ben seni hala bekliyorum İstanbul gibi... Kadıköy'de salı pazarı kurulmuyor artık Ben inatla her salı O pizzacıda seni bekliyorum Her şey bir rüya sanki Paris'te Eyfel düşleri bir yanda Bir yanda Madrid efsanesi Bir yanda sen ve ben Bir gül bozgunu var bu gece Yere serilir yıldızlar Sen gelmezsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahmut Kuru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |