Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Işığa hasret görmeyen gözleri vardı yazık El yordamıyla buldular karanlık sokağı En çok özledikleri soğuk kesilmiş kaldırımlardı Sokağın çocuklarıydı onlar, sığmazlar dört duvara Yumuşak yataklar daha sert gelirdi kaldırımlardan Üzerinden geçilmeyen köprülerin altında kokladılar sevgiyi Çöplüklerde verildi en muhteşem ziyafetler Onlar sokağın çocukları, ruhumuzun kayıp aynaları Cenneti poşetlerine doldurup çektiler içlerine Dünyayı üstlerine kapatıp bir sokağa hapsettik düşlerini Kaldırımlarla birlikte sevgiyi de süpürdük acımadan Onlar sokağın çocukları, gökyüzünün kayıp yıldızları Evlerden taşan şefkatleri topladılar kucak kucak Mehmet'in anasının adı çıkmıştı mahallede Ya gidecekti evinden ya da kaza çıkacaktı elinden Selim'in üveydi anası babası, sevgi dışarda ama nerdeydi Onlar sokağın çocukları, sokaklar buluşma noktamız Kayıp hazinelerin saklandığı kaldırımlar yatağımız İçinize gömdüğünüz sevgiyi aradık düşlerimizde Kazıyoruz yorulmadan tüm sokaklarını şehrin Sevgi orada bir yerde, çıkaracağız elbet Evlere tek tek dağıtacağız merhameti Belki yine cenneti poşetlere doldurup çekeceğiz içimize Ama bizler var oldukça sokaklarda, yaşlanmayacak şehir Çocuk kalacak sonsuza dek içi geçmiş kaldırımlar Bizler sokağın çocukları, gökyüzünün kayıp yıldızları.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahmut Kuru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |