Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
En çok kimi sevdiğin sorusunu ne çok sorardım sana. Sende “üç parmağımsınız siz hanginizi kessem acımaz canım” derdin. Ama “serçe parmağım küçük kızım biraz daha fazla, ama öteki parmaklarım duymasın” derdin. Senin iş dönüşü en büyük derdin bendim. Kızım öldüreceksin beni dediğin gün. Dünya durdu, odamın duvarları üzerime yürüdü baba. Senin kızın kocaman oldu da, gözünde neden hiç büyümedi baba. Kısa saçlarım uzadıkça uzaklaştık sanki. Balık tutmaya gitmeyeli konuşmuyoruz eskisi gibi. Ben üç beş evrim geçirdim değiştikçe değiştim de, Değişmeyen senelerdir bir sensin baba. Sen hâlâ en iyi, hâlâ en doğrusun canım babam. En güzel gülen adam, benim babam. En uzun boylu adam sanki, benim babam. En güçlü derseniz, oda benim babam. En merhametli adam, benim babam. Yer yüzünde bir melek var kim derseniz O benim babam. En iyi, en güzel, en doğru hep babam. Arkamda gücünü hissettiğim o kocaman adam, babam. Ben de iyi olan ne varsa sebebi babam. En büyük yanlışlar dan beni döndüren hep adındı canım babam. Ne zaman düşsem elimden tek tutan insan. Benim babam benim için bir kahraman. Baba bisikletten, ağaçtan düşmüyorum da artık. Görünmez yaralarım var bazılarını bilmiyorsun. Sana ilk karşı gelişime, nankör bir kedi sebepti. Sonuncusu da nankör bir sevgili. Seni dinleseydim hiç yaralanmayacaktım belki, Ama söyle tüm hatalarıma rağmen. Serçe parmağını kessen acır dimi hala canın. Ablamlar duymaz söyle biraz daha fazla seversin serçe parmağını değil mi ? Elçin Orhan “Babamın ve Tüm Babaların Babalar gününü Kutlarım”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ELCiN ORHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |