Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Aramızda ki uçurum tütün tarlasında başladı, Atatürk Hava Limanında bitti, bile bile koşan bendim. Uçan bendim, düşen bendim, günahı da sevabı da benim. Sadece ben sevdim Sevim Ben yağmuru severdim, fesleğenleri bir de Onu. O güneşli günleri, bir de beni sanıyordum, düşünsene sevdiklerimiz bir araya gelseydi… Ama biz hiçbir yağmur bulutu altında güneşi bir umut beklemedik. "O kadar bekleyemedik" Hayal kurduk, hayal bile hayalken… O hayalleri sevdi, ben gerçektim. Ayrılık yok, ölüm yoksa derdim. Derdim Onun yalnızlığı kadar derin. Sevdiğine iki gün uzak bir kelebek düşün, onun tek günlük ömründeki tek düşü, ömrüm yeterse kalanı, yetmezse ömrüm yoluna. İşte öyle sevdim Sevim. Sevgi ölür mü? Ya melekler? Nadastan yeni çıkmış topraktı yüreğim, tüm mahmurluğu ve bereketi ile aşka teslim. Böyle teslimiyet ancak ölümde olur. Kulun kula kulluğunu Allah affetmez, affetmedi, bilmeliydim. Bu cezanın sebebini de biliyorum senin anlayacağın... Kabullendiğim, sadece ayrılık oldu. Bu bir vazgeçiş değildi, sevmek öyle kolay değil ki. Bir daha sevmemek kadar büyük bir yeminim ve (seve) (seve) ölmek gibi bir umudum var hâlâ… Düşmanım değilsin Sevim, onu sevdiğini bildikçe, dostum da olamazsın sevdiğim seni seviyor Mutluluğunuzun içimi acıtmasına izin veriyorum, tuzum diye severdim şimdi yaralar içinde son kez ona sarılmışım, canım yanmış bu kadar sevmeye çok mu? Şunu unutma Sadece ben sevdim Sevim. "Artık yeşerecek bir dalım yok Yağmurlar yağsa da hoş yağmasa da Üç günlük ömrümü bir günde yitirdim Yarınlar gelse de hoş gelmese de"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ELCiN ORHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |