Bir takım şeyler görürsünüz ve "Niye?" diye sorarsınız. Ben ise bir takım şeyler düşlerim ve "Niye olmasın?" diye sorarım. -George Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Kara bahtlı Ankara! Sen hiç İstanbul'u görmedin İstanbul aktı gürül gürül Boğaz'ında bi yumrukla Sen hiç birşey bilmedin Kanıksadığı bir sarıyla Boyadı içini Üşümeden Sıcak hırka Usulca kondu omuzlarına Vapur öttü Güvercinler uçuştu Yenicami'de Bir pazar kurulurdu Perşembe günleri mi ne İçinden geçerlerdi Peşlerinde Bir uçarılık pelerini Soğuk bir sabah vakti Tren yolunun Üzerindeki köprüden Dalgın bir adam geçti Adam çok genç Vakit artık çok geçti Hiç tanımadı ki başkalarını Ayna vardı Güneş vardı Bahar vardı Gözleri kördü doğuştan Tanıyamazdı El yordamıyla Hayatın Dolaşık yollarına daldı Düet yapan iki kuşun Okulöncesi Uydurma şarkıları Tarlaların Bozuk saçlarını taradı Bir parantez açtı Sıkıca kapattı Tırnak içine sakladı Uçucu gençliğini Parantezin sihirli lambasını Usulca okşadı, kandı Kavaklar pamuklanır Kaç kere Dağlı şehirler ağlar nedensiz Ağlar kaç kere içine Bir hançer saplıdır Çıkarma Kanarsa Başına bela Ankara! Kara bahtlı Ankara Med-cezirli yara Ağlama! Sen İstanbul'u bimezsin, İstanbul seni... Ankara Mekteb-i Mülkiye Merdiven merdiven üstüne Koridor koridor içre Kırık camlar... Soğuk çerçeve... Geçti gitti Dönmek istesen de Dönemezsin Ankara! Emanetçide düşlerini bırakan Unutkan Ankara! Fişini sakla Emanetini bir gün Deniz isterse ya... Yarım kalmış düşler Neye yarar? Anıtı dikilmemiş anılar Ardına dek açılmamış kapılar niye kanar? Sihirli pelerinlerinin Yaldızlı çocuksuluğunu Sürükleyen Kırılgan salyangozlar Neden cevabı bilinmez sorular sorar? Ankara! Bahtsız Ankara! Kızma Rütbesi sökülmüş Dişleri dökülmüş Kırık plaklı İstanbul'a Ankara! Nakaratsız Ankara! Bir gün mutlaka Açılır kapılar Dökülür birden Cümle şarkılar Bardaktan boşanırcasına Ankara! Ankara! Güzel Ankara!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SÜLEYMAN GÜNER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |