Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
(Necef'deki yiğide) Allah'ın aslanı; bin gönülün bakiyesi, bir gönülün sedası. Hayber kapılarında namını cihana yayan, adaletin mümessili, hakikatın sevdası. Cehaletin yüreğinde yetişen/ toprağın babası. Çöllerde esen rüzgar, cephede çalınan kılıç, kafire tutulan gürz. Bilmez misin ehl-i küfrün nedir bunca çabası? Bakmaz mısın, yattığın yerde gördüğün bedenleri kir, şuurları hain, adları şeytan… Bunlar değil miydi, nara ile sürdüğün, bunlar değil miydi, zülfikarla vurduğun? Geldiler… Şeytanlar şahının çağrısına, dört bir yanından dünyanın. Ne yüreklerinde cesaret, ne kollarında kuvvet, ne de zerre kadar iman var. Arkalarında satılmış, milyonlarca hain uşaklar. Gitmek isterim, sağım duvar, solum duvar. Rüyalarımı iğfal eden, Aç sefil, analar, Yanında körpe yavrular. Yoluma çıktı nefsim, önümü kesti dünya, ruhumda ağlaşırken milyonlar. Gelemiyorum, bilemiyorum, Belki de şerefimle ölemiyorum.. Ama sen büyüksün, Sen yiğitsin/ sen şehitsin/ ve ölü değilsin. Merkadında olup bitenlere suskunluk niye? İmdadına gelmez misin bunca ehl-i islamın. Yüreğim bir müjden için tutuşur/ yanar. Herkesin özü kan ağlarken, nice can yanar. Göster himmetini, tükenmekte ümitlerim. Yürü, ardına düşsün, Hüseyin'ler, Geylani'ler, Ehl-i hak olanlar, İmam-ı azamlar. Soruyorum Ya Ali, O illerde, senden başka kimim var?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Ulusoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |