Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
gözlerimizden akan suların yürekte kaynamasıyla demlenen çayların içildiği....... . kendini yare bırakıp, serden geçildiği.................... . sevdalı - hasret dolu şarkıların söylendiği..... . gözyaşı pınarlarını azgın nehirlere dönüştüren şiirlerin okunduğu............. . ve yüreğimizin ; sevdanıza bir kılıç gibi bilendiği akşamlarda sevdik Sizi............................... . . geçmişin unutulmaz hatılarını - gizemini.. geleceğin mavi bir tülle örtülü umutlarını taşıyan.. ve en zarif notalarla danseden unutulmaz şarkılar söyledik Size......... hasretinizle tutuşan ezgilerde sevdik Sizi................. . . kalbimizi kalem.... gözyaşlarımızı mürekep ettik..... kağıda değdiğinde kor bir alev oluveriyorken.... eliniz - gözünüz değdiğinde bir güle, bir sevgi sevgi denizine dönüşecek.. ve emsalsiz bir kıymete erişecek mısralar yazdık size................... . Siz kokan şiirlerde sevdik Sizi............. . . ve hep korkmalardayız, akla,ölümden başka hiçbir şeyin gelmediği anlarda , ölmekten........... Size kavuşamadan, Sizi doyasıya sevemeden gelen bir ölmekten............. . ........................................ . ...........................................................( müptela'nız ).......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KeMaNcI^^....., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |