Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Yokluk darlık görmedin Aralıksız sevdim seni ben Diziye reklam girer aşka asla Ömür bitince aşkta biter Ölüme kadardır her şey Naparsın sen bensiz Aşka reklam girer Yarın sabah olmazsa nolur Bugün de akşam oldu da noldu Hain bakar gözlerin sen biraz aksisin Sinsi bakar gözlerin Merve kimi özlesin Adı sincap bu hayvanın insan eser bırakır dogasında Hakim avukattan yetkili avukat mübaşirden Sen ben insanğlu yarım kaldı sevgimiz Bir ezan bir sela dünde kaldı anımız Sen ben servet avcısı faili meçhul cinayetin Hayat bu gelip geçici sen ben yemek seçici Gurmesiyiz hayatın ortamın Seçiciyiz her alanda bize seçim yapmak hakkı tanınmadan Vücudum yorgun bilemezsin çay demsiz içilmez Vücudum yorgun bilemezsin pirinç seçilmeden pişmez Malda yalan mülkte yalan Akşam mantar var iki soğan fazla doğra Fazıl sayın konseri var Akşam sarımsak yeme ağzında kokar Oku kitap yaz deftere Aylık günü geldi at parayı cebe Her satırım hayat kokar Demedim mi sarımsak yersen ağzın kokar Korkma bu kadar dünden Arada kork yarından Her zaman hatırla ölümü Dün sohbet ettigin bugün nerde Ah evimin açılmaz perdeleri Ah camlardan baktığım gelmeyen çocuklarım Gelmek bilmeyen otobüsler Ayağımda mı pranga kalbimde mi Yoruldum okumaktan mezuna kaldı bu okul Hey gidi eski günler böğürtlen yerdim tarlada kenarında Affet beni yıllarım eskidim konuşamaz oldum Ayaklarımın altı kara sular İneğimin boynunda kırık yular Seller taşar dereler şağlar Bir bildiğim iki metre de pınar Sen iç su ben içeyim derya Denizde var balık balıkta var kılçık Bir sen bir ben bir de vatoz Bu sene çok oldu fındık akşam çağırdım patoz Mazot zamlandı hayat ucuzladı Bilmem ki nedendir sebebi ayrılığın Bildin mi ben kimin torunuyum Dedem kömürcü nenem yevmiyelere gider Al sana hayat dolu günlüğüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Onur Altan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |