Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Sevmek bir bağımlılıktır. Ayrılmak zordur. Sabahın geceden sonra tekrar sabaha dönüşmesi bir meçhuldur. Neydi gayen ki insanoğlu. Alışmışın kudurmuştan beter olması alışmışın suçu mu? Sen ben insanoğlu onun bunun sözü onun derdi bunun evhamı ne anladık dünyadan geldi başına bir musibet sen ben derdoğlu insana nar heves olur. Ateşe her odun attığında ateşe har düşman olur. Derde göre derman nabza göre şerbet olur. Çok gülen çok ağlar bir ağlar. Derdini nimet sayan var. Güneşinde doktorunda girmediği evden kaçmak lazım. Arayanım soranım görenim duyanım işitenim yok mu yok mu bir tane ekmekle iki patetes kızartıp yiyeceğim gönül pervazımda oturan meşgale edineceğim kalp furyası. Varken yok gibi yokken anlamsızdan anlamlı gelen kafa toparlamaya mana olan sevgilinizin sizde uyandırdığı seyyale sadece ona alışmış olmanızdan kaynaklanması sizi bu duruma düşüren zihin fırtınanızdır. Havuç mu balık mı iki göze faydalı sen ben biz siz onlar o ortalık 56 plakam 55. Beş parmağın beşide bir değil elbet. Düğün takamazsan beşi bir yerde sen damatsın yer senin itibarından yüksekte. Akşam pekmez yer sabah abdest alırım Aylardan kış yağmadı kar Karın suçumu karın suçumu Sen bilmezsin emir gelmedi Mikaile Sen mazlumsun o zalim isteme benden af Mazlum affolur gerisi laf-ı güzaf Eşşeğin yemediği ot başını ağrıttığı için hoş laftan anlamaz Bir sivilce bir kıvılcım the end the end.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Onur Altan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |