Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Bırakalım artık insanları ne yapmak istiyorlarsa özgürce yapsınlar, ne almak istiyorlarsa da alsınlar. Üstelik ülke ekonomisine katkı sağlıyor bu minik kıpırdanmalar. Alan razı, veren razı size ne oluyor, diyorum ısrarla. Her şeye karşı olan bu kitleye seslenmek istiyorum: "Lüffen ruhunuzun köşelerine mevzilenmiş örümcek ağlarını arada bir temizleyin, yürek pencerenizi sonuna kadar açın ki biraz oksijen alsın duygularınız. Pozitif enerji yüklenin acilen". Dünyanın yükünün ağır olduğunun fazlasıyla farkındayım. Toplumsal sorunlara duyarsız kalmam imkansız. Savaşlar, cinayetler, terör, şiddet, sağlık, eğitim, çevre vs. gibi alanlardaki sorunlar hep hayatın içinde Kahroluyorum üzüntüden herkes gibi. Fakat 365 günün bir kaç gününde yüzümüz gülmesin mi? Buna hiç mi hakkımız yok? Hem hediyenin maddi boyutu değildir karşı tarafı bulutlarda hissettiren. "Yarım elma, gönül alma" sözü sevgiyi anlatmaya, güzel hisleri paylaşmaya kafi gelmese günümüze kadar uzanır mıydı? Bazıları itiraz edecek yine; "Elma sanki çok ucuz, bunun goldeni var amasyası var vs" o zaman ölçüyü "bir dilim"e düşürürüveririz ona da mı itirazınız var? Gönül almak da mı rahatsız ediyor sizi. Bu da mı ticari? O zaman iki çift güzel söz söyleyin yoksa bu da mı israfa giriyor. Şu monoton hayata inat sevdiklerinize bir demet kırçiçeği, bir uçan balon, bir gofret alarak renk katmak güzel olmaz mı? Bakın tek taş pırlanta yüzükten, akıllı saatten, evden, arabadan bahsetmiyorum size ama vardır alıyordur o da beni asla ilgilendirmez. Herkes kendi iç dünyasını istediği gibi çizer, boyar, yazar ve yaşar. 14 Şubat Sevgililer Gününe çok az bir zaman kaldı. Şimdiden tatlı bir telaş başladı. Hatta bu özel günü daha da unutulmaz hale dönüştürmek için arkadaşına evlilik teklifi planlayanlar bile var. Ya sevgilisi olmayanlar, ya da yeni ayrılanlar, dediğinizi duyar gibiyim. Onlar da yalnızlığını kutlasın. Sonuçta; bu da bir tercihtir ya da zaman, kader, kısmet meselesidir. Geçmiş yıllarda uzaklardaki sevdiklerimize özlem yüklü mektuplar yazardık. İsmin önüne özenerek, tatlı bir tebessümle "Sevgili" sözcüğünü konduruverdik. Yüreğimize iyi gelen, birlikte mutlu saatler geçirdiğimiz, sıkıntılarımızı gönül rahatlığıyla paylaştığımız herkes bu hitabın birebir içindedir, ayrıcalıklı ve çok özeldir. Yazımı sıcacık bir mektup tadında noktamak istiyorum. "Sevginiz hiç tükenmesin. Unutmayın, unutulmayın der, büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden hasretle öperim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |