Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
Bu veda Ne etten ne de kemikten Ateşten. Kaporasız gidişlerin Enkazından yükselen O kül Sevişten.. Heyhat! Kimliksiz, nasipsiz Öylesine belirsiz. -Ne dinmez bir tufan bu- Sevgi içinde sevgisiz. Sahi neydin sen ? Sığlığa sığmayanım. Saklı puslu yanım. Dün beni sormuşsun Selam etti dediler Anılarımı deştiler Duygularımı çözdüler Söyle onlara dedim söyle Yok artık o de. Meraktayım bulmalıyım demişsin Unut sözünü Çünkü Aradığın hiçbir yerde bulamayacaksın beni Korkma bir aşk uğruna ölecek kadar deli değilim ki Bilmez misin sevmek deliliğin ta kendisi Ah tümlüğüm, eksik tümceciğim Sahi hangi hiçlik bir tümlüğe bu kadar sığabilir? Hiçliğimdeki tümlüğümü bir tek sen Bir anda tümcelemedin mi ? Kaç nokta gider şimdi bu tümceye? Kaç sessizliğin sesi ses olur bu hüzün güftesine? Ünlemler aldı başını gitti Noktalar bir anda yitti Bu hüzne şimdi kaç nokta son verebilir? Kaç imlâda düzelir aşksızlığın kara-kızıl ritmi. Kaç vurguda alazım, kaç duyguda? Söylesene alaz öznem söylesene Kendine gelir mi bu kimliksiz sevda? Kaç lisanda anlatılır bu çözümsüzlük ? Ne git diyebiliyor kalbim Ne kal diyebiliyor beynim Bittikçe de gitmişim Ne kadar da çok düğümlenmişim…. Görüyor musun En güzel kırılgan benim Olmayan mevsimlerden Baharlar düşleyen. En güzel sevmeyen de benim Kalbimi ziyaret edemediğimden Teslim olduğum uçurumlardan Söyle ses verebilir misin? Gel desem Bana her şeyi unutturabilir misin? Anlasana bu hikâyede ölen benim Bakma sen şu geveze mısralarıma Yazdıkça çoğalıyor tükenişim Bak yıldızlar tenime çarpıyor Gözümden tümsekler yükseliyor Fi zamanlara uzanıp aşkı silmek istiyor Hayır hayır hayır Gönül sevmek istiyor. Söyle asrın düşümü bir vefasızlık mısın sen? Yoksa yüzümü gerçeklere gömdüğüm sevdasızlık mı? Söyle nesin sen ? Kalbimin saati de durdu Heyhat! Kolaysa tümüm ol En gizil gücüm ol Derdime sen çözüm ol Kurtar haydi kurtarabilirsen! Gönül halatlarım çözülmüş biri bir yerde Bir tümlük bu sevda Hiçliğimin en derininde. Neyimin nefesinde Derdimin gölgesinde. Kalbimin müziği de sustu Heyhat! Kan damlıyor kalbimin öbeğinden Çalsın şimdi en güzel veda şarkıları En güzelinden Biraz senli biraz benli..,, Çıkmalı vedalara gizlenen o en güzel duygular Vedaların başladığı yerde çoğalmalı Bittiği yerde başlamalı Ve Vedaların bittiği yerde vedasız/ca yaşanmalı. Sahi biz neden veda etmiştik?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © GAYE DİLEK GEZER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |