İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Sapanla cam kırmayı da Akranlarımla aynı anda öğrendim hep Sadece okumayı biraz erken söktüm Ayakkabılarımı kendim bağlamayı da geç... Ama akranlarıma kıyasla Liseyi bitirdiğime bile sevinemedim hiç, Çünkü annem öldü Ve hiçbir diploma sevinci gölgeleyemezdi bu acıyı Hiçbir takdir de söndüremedi bu yangını Annem öldü çünkü Göremeseniz de; Kırış kırış hüzünler var içimde Ütülemek boşa uğraş Eylül kapımda Şimdi ne varsa tüm gücüyle sarartarak her şeyi Yas'a boğacak gözlerimi yine Somut şiirler yazdıracak bana eşi ölen bir kumru Eğer ki siz, ölmezden önce birisini gömmediyseniz kalbinize Sakın ola güzün şiir yazma gafletinde bulunmayın, afallarsınız Adet olduğu üzere Birilerini canlı canlı öldürmektir yazmanın hukuku -Gerçek ölümler istisnai- Bilinenin aksine düşman edinilmez hep Bazen, o arar bulur sizi Naftalin her zaman tehdittir, beladır güveler için Sevdamsı bir buğusu var ama nedense Benim bile sonraki hayatlarımı öldürdü kokusu Sizin kaç kazağınızın kolu yendi? Dün gece mışıl mışıl uyurken ben, Azrail yan komşumdaymış, Bilsem bir sokak kedisiyle koşardım yardımına Sekiz canla pekâlâ yaşayabilir kedi Peki ya doksan dokuz can kaç canan katar ki insanın hayatına? Ben de bilirdim el oğlu gibi soyut şiirler yazmasını da Sabah oldum mu bir elimde rondela, diğer elim yok ki Gökyüzüne imgesel resimler çizilmiyor gerçeklerle boğuşurken Heybemdekiler fazlasıyla somut bir hayat ve hüzünlü şiirler... Eleştiriler zehirli oklar gibi yağıyorken üzerime, mecburen Devamında yeniden yürürlüktedir somurtmak, soyutlandığımda.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ersin KURT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |