Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Ben, beklerken yorgun düşmüş kelebek, Dalına konmadan ömrüm bitecek, Kırıldı konunca, dalları bir, bir. Görünce uzaktan baka kalmıştım, Endamına, işvesine dalmıştım, Sekerek koşunca ahu sanmıştım, Savruldu saçının, telleri bir bir. Ona vuslat için ömrümü verdim, Aşkını dilendim, sen de sev dedim, Ona koşup hep kavuşmak istedim, Kapattı koşacak, yolları bir bir. Umutla bekledim, sevecek dedim, Geçtiği yollara çiçekler serdim, Seviyorum dedim, güller gönderdim, Yoldu gönderdiğim, gülleri bir bir. Hasretlik yazılmış kara kaderde, Bilmiyorum, çare var mı? Bu derde, Var ise çaresi, söyleyin nerde? Bilenin söylesin, dilleri bir bir. Kimseler anlamaz benim halimden, Kim anlar ki, suskun gönül derdinden Kimin tutmak istediysem elinden, Bağlandı arkada, elleri bir bir. Ben hep sustum, ben sustukça o coştu, Bana baka baka aşkına koştu, Halimi görenler acıdı, şaştı, Yaşattı saydığım, halleri bir bir. Yıllardır hasretle, her an yanmıştım, Ayağında tûrâb olmuş kalmıştım, Aşkıyla yanmaktan küle dönmüştüm, Savurdu sonunda, külleri bir bir. Abdullah Haktankaçmaz (Vaveyla adlı Şiir kitabımdan) ah6334@gmail.com *Tûrâb : Toprak, toz, alçı. *Vuslat : Kavuşmak.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Abdullah Haktankaçmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |