Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Bazen de bulduğunda anlarsın Hayatında nelerin eksik olduğunu. Herkes farklı pencereden bakar hayata. Mesela sen; Çiçeklerini seversin kirazların. Mesela ben; Rengini severim. Yar dudağına benzer al al. Ey baharların habercisi badem çiçekleri! Hoyrat ayazları yenmiş Cemrelere ulaşmışsın. Karanfilleri saymıyorum bahardan. Yapay değilse de tutsaktır balkonlarda. Bir çiçekseverin keyfincedir tüm dünyası Ne acıyı bilirler ne sancıyı; Ağrıdan yoksun yaşanmışlıkları. Mutluluklar birer anıdır bir şey öğretmeyen. Geçip giderler öylece hayatımızdan Aşina bir film şeridi gibi. Kır çiçeklerinin yaşama azmidir Üzerinde durulması gereken; Gerçekçi, dirençli ve hür. Merhametten yoksun kırağılara Pabuç bırakmadan şahane açılışları, Cennetten armağanmışçasına kokuları Çocuklarıma benzer dal dal. İpek böceklerini düşünürüm. Çirkinliğini ipeğinin güzelliğine gizleyen. Neden kanatlanıp da uçmaz gökyüzünde? Kelebek ömrünü az buldu desem; Üç gün dahi yaşamaz işini bitirdiğinde. Nedensiz değildir hiç bir şey. Bilmek istiyor insan. Bu huzur bu bereket Bu yadsınamaz gerçek. Dinle rüzgarı; suyu, Bir arı kovanın işleyişini. Yar seslenişine benzer. Dökülür dilinden bal bal.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erol Çelikel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |