"...öyküyü yazan bilge, beşinci ya da altıncı göbekten kral torunu olduğumu ortaya çıkaracak şekilde belirleyebilir soyumu." -Cervantes, Don Quijote |
|
||||||||||
|
Çıkmam lazım,koşar adım kim kime ne verebilir ki? insanlar bu kadar birbirinden nefret ederken... Zındık protesto gönderiyorum Vanilya kokusu var havada/Zalim sükünet Eski günlerde okunmamış şiirler adına Beni Cehennemle korkutuyorlar En büyük karanlık; Aşk diyorum... Ne kadarda çirkiniz sevgiyi aramızdan çekince Cıngar çıkaran somut normlar Her dua insana öğretir,çiçeklenmeyi... Trajedi insanı Kafa götürür Beni anlasan ne olur anlamasan ne? İnsanın düşmeside Enflasyondur biliyormusun? Ki Ben buna Enf İnsan diyorum Nazı sahte,Cilvesi Kaba,Gürültüsü Kuvvetli Çıldırtacaksan gel diyen Tagoreye inat Çöktüm işte...Gel...! Sırt çizgisi özgüdür koku özgüdür Sanrı özgüdür Buğday kokan eller.. Şiir getir bana Şair; Yağcılık yaparak semizlenen kim varsa... Şiiri yazdıran şiirin koruyucusudur çıkmam lazım bu nankör döngüden Genzi yakan sessizlikte/Sefil itaat... bir şiir acıttıkça sevilmeli Çıdam demeli şimdi,çıdam Dilsizlerin şifreledikleri;Aşk diyorum... öç yürütülürse çok çabuk büyüyor insan şiir kıvamlı füme,kötümser senaryo Yoksa dua edenler sahtekar mı?imandan yoksun mu? İnsan düşmeden İman kıvılcım almıyor Beni sevsen ne olur sevmesen ne? Gürültülü taraftarlıkda Enflasyondur biliyormusun? Ki Ben buna Enf İnsan diyorum Nazı sahte,Cilvesi Kaba,Gürültüsü Kuvvetli Sonsuzluğa iman ettiysen gel, Çöktüm işte...Gel...! kışkırtan şiir,imkanlı sanat ter özgüdür ten özgüdür hiçlik özgüdür Kenevir kokan gözler... Şiir getir bana Şair; Şiir gibi şiir... İnsan neden son yazdığı şiire bakamaz ki? Şiir bakışdan doğar Döğüşle yaşar Özgür ölür/ Eylülüm Çıkmam lazım, Üstü kalsın... Servet ALKAN. 24.07.2019/Malatya.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |