Dünyaya geldiğinden, dünyada bulunduğundan, dünyadan gideceğinden hoşnut olan bir kimse görmedim. -Namık Kemal |
|
||||||||||
|
Seni beklerken ağaç oldu bedenim. Nereye kök salacak olsam gövdesinden kesilecek bir ağaç... Ne olmuştu bana? Seni beklemekten vazgeçtim. Kendime yapacak başka işler ve sarılacak yeni şeyler buldum. Ağaç oldum işte. Geçen yaz bir yangından sağ çıktım. Haberin var mı? Ağrılarım var. Dinmiyor. Sabah sekiz akşam beş çalıştığım bir işim var. Artık ailemin içi rahat. Nerde kaldığımı ne yaptığımı biliyorlar ya mutlular galiba. Hastaneye gidecek zaman bulmakta zorlanıyorum. Patron kafasına esince akşamları da toplantıya çağırıyor. Bütün iyi yanlarına ve özel sağlık sigortasına rağmen işimin, kocaman bir eksiklik hissediyorum içimde. Öyle laf arasında şu söylenecek şeyler değil; seni içimde bir türlü bitiremiyorum. Biliyor musun? Bitmek bilmiyorsun. Sol bacağımdaki nodülden bahsettim mi sana? O da önce küçük bir sertlik olarak geldi elime. Kaç gecedir uyutmayan, bazı sabahlar rengi gittikçe kararan ve acıyan. Gittikçe daha da geniş bir alana yayılıyordu ki bacağımdaki sertlik, bir doktora gittim. Artan dozlarda ilaçlar kullanarak durdurduk büyümesini. Aylarımı aldı bu tedavi. Bağışıklık sistemim alarm veriyor. Antibiyotikler, ağrı kesiciler. Ama sen bakma hiçbirine. Bu yaşa gelmiş hâlâ nerede duracağını bilemeyen ben. Zorlanıyorum işte. “Düşündükçe derinleştirirsin kafandaki şeyi” dedi çocukluk arkadaşım. Düşündükçe derinleşiyor senden geriye kalan yara. Anladım. İnsan bir kere reddedilince anlamalı. Ama keşke daha önce anlasaydım beni bu kadar önyargılı dinlediğini. Görseydim bana bu kadar duvarlar ördüğünü. “Sarılacak yeni şeyler bul demiştin.” Çok ağrıyınca sol bacağıma ve ağrımadığı zamanlarda ağrısız zamanlarıma bile sarılıyorum. Bilmiyorsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hacer AKTAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |