..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Öyküsel > yeşim teke




11 Mayıs 2017
Kimsesiz Sokak Çığlığı  
yeşim teke

:ACBJ:


Sabahın beşi gibi durgun ve soğuk gözlerin. Kirpiklerinden dağılır gibi iki sarhoş. Rüzgar şiddetini arttırsa uçacak gibi kaldırımlarındaki yaprakların. Sokağın çok giyilmiş hırka gibi kimsesiz. Sokağın kalabalıkta unutulmuş çocuk gibi endişeli. Sokağın cezaevi. Sokağında yangın var.

Düşünüyorum, düşündükçe beynimin çıkıntılarında olmazlardan yol yapıp, karşına dikilip seni olduruyorum. Uzanıyorum, kıvrılıyorum, döne döne gelmeyen uykularımdan doğrulup seni rüyalaştırıyorum.

Taşıyorum kova kova sularımı sokağına. Bu nasıl yangın ? Söndüremiyorum. Dizlerimin üzerine çöküp ahmakça izliyorum yanışını sokağının. İçimde gemiler batıyor, ben su aldıkça sen yanıyorsun.

Aklımı kullanamıyorum. Zil zurna sarhoşum bu aralar. Ne yapsam olmuyor, dönüyorum evime. Ayaklarım eve ben küllerine. Pişmanlık çeker gibi dumanın. Kokunda hiçlik. Kokunda tek sayılar. Kokunda ucuz otel odası. Ellerinde gidemediğin yollar. Dudakların da kuruyan yalan sevinçler.

Sabahın yedisinde itfaiyelerin dolaştığı sokak gibi boğazın. Alevler süzülürken ciğerine, dönüşü yok evlerin. Dizlerinden iner iki polis. Bir şehir daha silinir haritadan. İçimde yok olan şehirsin sevgilim.


http://cdn.emptykingdom.com/wp-content/uploads/2012/09/Alison-Blickle_web4.jpg




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tik Tak Tik Tak [Öykü]


yeşim teke kimdir?

Sana dair'in yazarı, Aziz'e hayat veren kalem.

Etkilendiği Yazarlar:
İlhami Algör, Oğuz Atay, Sabahattin Ali


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © yeşim teke, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.