Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
ŞEVKET BAŞIBÜYÜK İçimizde ki Ruslar hala anlamamış olsalar da; “süper güç” dedikleri Rusya’nın şişirilmiş kocaman bir balon olduğunu bir kez daha gördük, hep birlikte müşahede ettik… “Köşe bucak kaçmak” buna denilir… Gördünüz mü nasıl kaçtığını… Dünyanın geleceğinin konuşulduğu 21. İklim Değişikliği Konferans’ının hiçbir karesine girmedi/giremedi hep kaçtı Putin… Kur’an-i ifadeyle; أَيْنَ الْمَفَرُّ… “Eynel meferr!..” Kaçış nereye?! Kaçış nereye ey Vladimir Putin?! Sen değil misin ; “Türkiye DAİŞ’ten petrol alıyor” diyen… Yani bizi petrol kaçakçılığı ile mi suçluyorsun? İspatlasana!... İftira atmak kolay… Bizim Reis der ki; “Bu iddialar kanıtlanırsa ben bu makamda durmam” Yine Reis’in ifadesiyle; “Sen o makamda durur musun?” Durur musun ey Putin? Rusya/Putin şişirilmiş kocaman bir balon, demiştim… Bu balon, tüm dünyanın gözü önünde patladı… Gördüğünüz gibi Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Dünyanın geleceğinin konuşulduğu 21. İklim Değişikliği Konferans’ının hiçbir karesinde yoktu/giremedi. Oysa Paris İklim Değişikliği Konferansı’na katılmıştı… İklim Değişikliği Zirvesi’nde Putin vardı ama ruhen yoktu… Çünkü Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile göz göze gelmeyi göze alamadı. Liderlerin birlikte yedikleri öğle yemeğinde bile Putin, Erdoğan’la bir araya gelmedi/gelme cesaretini gösteremedi… İçimizdeki Ruslar; “doğalgazı keserler”, “bizden meyve almazlar” şeklinde küçük hesaplarla bayağılaşacaklar ama bizler, iman ve milli duyguları ölmemiş bizler ülke meselesi söz konusu olunca… Bizde ülke meselesi söz konusu olunca ayağımızdaki potini/putini-mutini çıkartır atarız… Yine Reis’in ifadesiyle; “eteklerdeki taşlar dökülsün, ne yapacağımıza bakacağız” Ben burada bu yazı ile ana dilimle Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’ne seslenmek istiyorum… “De mareva ha!..” Bizim oralarda sinsice kaçanlara “De mareva ha…!” derler… Ve eklerler; “mı ta fırrando!..”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |