..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > mert ışıkoğlu




1 Ağustos 2015
Kusura Bakma  
mert ışıkoğlu
belki sen yokken yalnızlığı bu kadar kafama takmamalıyım


:AEFC:
Kusura bakma ben sadece okuduğum kitapların etkisinde kalıyorum.Onlarda birbirlerini seven insanların hikayeleri anlatılıyor, seven fakat kavuşamayan insanların hikayeleri...Yani melankolik ruhuma melankolik aşılar da diyebiliriz her satır için.Ben bunları kendi dünyama uyarlıyorum çok sefer.Bu bazen –özellikle aşkın doyasıya yaşandığı satırlarda-sırf özenip mutlu olmak için bazen de kendime acımak için yaptığım bir şey işte.Fakat benim dünyamda bir tek ben varım, bir sen yoksun.Evet maalesef bir tek sen yoksun.Bu da beni gerçek hayata döndürmek için yeterli oluyor.Ve tabiki bu, işleri daha da zorlaştırıyor.
Örnek vermek gerekirse Sabahattin Ali bu konuda çok güzel bir kitap yazmış.Adı Kürk Mantolu Madonna.Bu yazıya konu olmasıysa benim kitabı okurken kendimi Raif Efendi gibi düşlemem.Eksik ve fazlalarıyla.Mesela ben Raif Efendi olsaydım eminim Maria Puder’le hiç tanışamamış bir Raif Efendi olurdum.Ve tabiki bu beni şimdiki gibi hiçbir şey yapmazdı.Bir de her kitapta karşıma çıkan aşkın aranmadan bulunamayacağı meselesi var.Raif Efendi bu konuda şanslıydı.Onun aşkı aramak için fırsatı vardı ve bulabildi de.Benim ise yok.Yani ben Raif Efendi olsaydım muhtemelen o küçük Anadolu kasabasında kalır ve kürk mantolu madonnamı tanıyamadan ölüp giderdim.
Evet belki sen yokken yalnızlığı bu kadar kafama takmamalıyım, Raif ile Maria güzel, mutlu bir hayat geçiremedi diye bu kadar altüst olmamalıyım ama sen de kabul etmelisin ki şu an burada, yanımda olsaydın ben roman tahlili gibi bu yazıyı yazmaz, seni öper belki şarkılar söylerdim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatta Seni Beklemek Gibi Güzel Şeyler de Var
Bugün Günlerden Yalnızlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ah Sevgilim [Şiir]
Her Şeyim Sensin [Şiir]
Ne Anlatayım [Şiir]
Seni Beklemek [Şiir]
Kardelen Aşkına [Şiir]
Sanadır Bu Çırpınışlar [Şiir]
Semavi [Şiir]
Bırakın [Şiir]
Alışkanlık [Şiir]
Çaresizlik Bu [Şiir]


mert ışıkoğlu kimdir?

Yazmak isteyen birisi,her şeyi yazmak. Olanca yalnızlığını kelimelere dökmek,sayfalarla konuşmak,yitip giden hayallerini anlatmak,kaybedilmiş,yitirilmiş aşkların pişmanlıklarını anlatmak ve belirsiz gelecekten beklediği korkularını itiraf etmek isteyen birisi.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mert ışıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.