..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > mert ışıkoğlu




22 Mart 2015
Örümcek Görüşü  
mert ışıkoğlu
dünyayı anlamaya, görmeye başladığım ilk an buydu.örümcek bana çok şey gösterdi.


:AEAI:
Küçüktüm.Hedeflerim küçüktü.Daha çok başkalarının hedefleriydi.Mesela ne olmak istiyorsun diye sorduklarında asker diyordum.Çünkü büyük bir tutkuyla ruhumda savaş aşkı taşıyordum.Küçük asker oyuncaklarım vardı.İki kalemi birbiriyle dövüştürürdüm en basiti.Hatta uzunca bir zamanımı okey taşlarını renklerine göre farklı devletler kabul edip savaştırmakla geçirdim.Tabi bu bahsettiğim kendimi hatırladığım zamanlardı.
Biraz büyüdüm.Artık sistemin çarklarının içindeydim.Öğütülmeye başlamıştım.Okul, ders, sınavlar, iyi bir lise hayali, yine sınavlar.Her biri çiğneyip, tükürüyordu beni.Her birinin ağırlığıyla biraz daha, biraz daha azalıyordum.O zamanlar asker olmak hayali için Askeri Lise sınavına girdim.İyi geçmişti.Evet, kıl payı geçmiştim sınavı.Mülakatlara çağırılıyordum.Sınavı geçtiğimi öğrendiğim o akşamı unutamıyorum.Ortaokul balosu vardı o akşam.Her şey güzeldi, eğlenmiştim, mutluydum.Birçoğunu bir daha göremeyeceğim insanlarla birkaç saatimi harcamıştım.Harcamaya değecek saatlerdi.Balo çıkışında söylemişlerdi sınavı geçtiğimi.Muazzamdı.İnsan güzel geçen birkaç saatin sonunda ya da bir günün sonundan daha ne umabilirdi.
Tam da daha fazla ne kadar mutlu olabilirim derken mülakatlarda elendim.Çünkü dürüsttüm, saftım.Koskoca Türk Silahlı Kuvvetlerine yalan söylemek istemedim.Ben bu kurumun hayaliyle gelmiştim o yaşa ona nasıl ihanet ederdim.Nihayetinde bana doldurmam için verdikleri formun içindeki “Fobilerin neler?” sorusuna örümcek yazdım.Sadece dürüst olmak istedim.Dürüstseniz doğruyu yazmaktan başka şansınız kalmıyor ki.Hem sonuçta ben henüz “biraz büyümüştüm”.Dünyanın dürüstlük kabul etmeyen, herkesin birbirinin kafasına basarak yükselmeye çalıştığı bir çukur olduğunu nerden bilebilirdim ki.O büyük hayalimin bir anda dürüstlük gibi bir sebeple suya düşeceğini nerden bilebilirdim.Tüm bu olanlara rağmen sanırım dünyayı anlamaya, görmeye başladığım ilk an buydu.Örümcek bana çok şey gösterdi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fotoğraftaki Ayrıntı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ah Sevgilim [Şiir]
Her Şeyim Sensin [Şiir]
Ne Anlatayım [Şiir]
Seni Beklemek [Şiir]
Kardelen Aşkına [Şiir]
Sanadır Bu Çırpınışlar [Şiir]
Semavi [Şiir]
Bırakın [Şiir]
Alışkanlık [Şiir]
Çaresizlik Bu [Şiir]


mert ışıkoğlu kimdir?

Yazmak isteyen birisi,her şeyi yazmak. Olanca yalnızlığını kelimelere dökmek,sayfalarla konuşmak,yitip giden hayallerini anlatmak,kaybedilmiş,yitirilmiş aşkların pişmanlıklarını anlatmak ve belirsiz gelecekten beklediği korkularını itiraf etmek isteyen birisi.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mert ışıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.