Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Çok Değil İstediklerim. Bir Toprak Dam Bahçe içinde Yeşil pancurlu… Bir Salon baştan başa Kitap kokmalı -Kitapların Çeyizim olsun… Ben Kapitalist Modernliğe karşıyım Sadece Medeni olmak istiyorum.. Güllerim olmalı Çiçeklerim,Renk renk… Kiraz ağacım,Vişnem,Aluçam… Elmam,Cevizim,Asmam… Şeftaliyi söylemeye gerek bile yok.. Toprak almalı kinimi,Öfkemi Arsızca büyüyen Sardunyalar arasında Domateslerim,Biberlerim Maydanoz ve Terelerim… Yeşil Soğan bir köşede,Rokka diğer tarafta Çardakta Hamağım İçinde Perim../Saraylım…. -Gözlerin Sabah Şarkılarım olsun… Asabımı Bozmayın Benim… Çok değil İstediklerim. Apartman hapishaneleri Çıkmaz Sokaklar,Naylon komşuluk Sizlerin olsun.. Toprağa değmeli Ellerim Serçeler ziyaretime gelmeli Karga zaten hep oralı… Tavukları Yemlemeli şimdi.. Ben Kapitalist Köleliğe karşıyım Sadece Medeni olmak istiyorum… Komşularım olmalı Dürüst,Çok Çocuklu,Samimi.. -Biz Çormu çıkarmışız? Komşulardan neyimiz eksik…! Reyhan kokuları,Kırmızı güllerle karışmalı.. Küçük Bir Şadırvan… Uğur Böcekleri üstünde Ağustos Böcekleri serenatını yapmalı Karıncalara inat… Sincabım uyanık ve Kurnaz olmalı… Çocuklarım sallanırken Beşikte -Sırayla Evladım,yavaş düşmeyesiniz ha… Yarenim Çayı akıtmalı yüreğime Peynirli sıcak Patila eşliğinde… -Ellerin Doğursunda Doğursun … Belki sana Türkü bile Söylerim… ‘’Ak Göğsünde Nokta Nokta Ben Olam..’’ -Yüreğin Çeyizim olsun… Çokmu şimdi bunlar…. Asabımı Bozmayın Benim….. Çok Değil İstediklerim… Zülüflerinden yaptığım Lir Ne sevdakar nağmeler döker akşamlara.. Birde Kulaklarım ağrımasa varya…! Sanki Soğanın Cücüğünümü Bölüştük ağzından? Sanki Para-Pulmu istedik? Değil mi Mudür,Mudür..Mudür,Mudür…! Ben Sadece Medeni olmak istiyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |