İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
-Han’ım? -Söyle Davista.. -Anlamak istiyorum,paylaşmak istermisin? -Anlatacak bir şey değil ama anlatayım: -M.Ö.2500 dü..Onsuz yapamıyordum..ne yaptımsa olmadı Bari burnundan bir Kıl ver dedim…Dilendim… O zamanlar Memlekette Kıl çok önemli idi… - Sefil şey,Sen kim oluyorsunda benim Burnumun Kılını istiyorsun dedi… Takip ettim…Yıllarca,yıllarca..Nihayet; birgün Nezle olmuştu..Burnunu silerken Bir Kıl birlikte düştü…..Sümüklü mendilinin içinden o kılı aldım..anlıyormusun..? Yüreğime ektim…Çoğaldı,çoğaldı,çoğaldı….Sinemde… Asırlar geçti,anlıyormusun:Asırlar…. Amerika Sömürücü,Şeyhler Yatçı oldu.. Devran döndü,Kıl rağbetten düştü… Derken M.S. 2550 de rastlaştık…Kocamış,kocamış, kocamıştı… Burnunda Kıl falan da kalmamıştı. Galiba Dişleride Beygirlerle Finkleşirken kırılmıştı -Tabi sen her Beygire dişlerini gösterirsen öyle olur… Tanıdı beni..Bana bir kıl verirmisin dedi;Sinenden… Bilmiyordu sinemdeki bütün kıllar ona aitti…Kelaynaklar gibi Kel kalmıştı.. Düşündüm,düşündüm..; Verecektim aslında Murdar bir Kıl.. Sonra aklıma geldi:’’Tevazuyu Hak edene göstermesen Kırnatacıya varır…’’ Sen Kimsin ki Benim Kılımı istiyorsun dedim? -Ne olur?Çok ihtiyacım var dedi.. -Sana Dübürümün kılını bile vermem…Kenefe dökerim ama sana vermem Kılımı..Dedim.. O başka bir yolda ,ben başka bir yolda yürüdük….Bitti,ama kimse ölmedi.. -Sanki ‘’Masumun İntikamı Dünyanın en ağır Hıncıdır’’ gibi Han’ım.. -Öyledir Davista,Ah Öyle….!!! -Ne olursa olsun..Bir Kıl verseydin keşke Han’ım… -Ben nasıl bulduysam kılı,Ona yerini söyledim…O da öyle temin etsin Canım… -İsmi neydi?Han’ım.. -Çokmu Önemli?Memlekette Kaba et mi Yok?....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |