Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
cebine konur şey değil nihayet baksın gıpta ile hamakat ehli olmalı muhakkak akla mukayyet katiyen meyletme dünya aşkına ansızın çevirir seni şaşkına kuşku yok bıraktın tedbiri elden sebebtir mutlaka göz de taşkına aslolan şeyhin yan postu sermesi övmesi kolaydır zoru yermesi uzanmak yeterdi bana çayıra neyleyim panayır ile kermesi yılları vurmasa tekme belime dökemezdi kimse suyu elime adliye arzuhal istemez elbet hali arz etmeye yetse kelime alınır versen de tekrar kilolar ne can dayanır ne buğday silolar lahmacuna giden paraya yazık sanki var emrin de uçak filolar bakmıyor yıpranman uzun vadeye vakit kırışıklık sunar dideye ne gayretkar imiş o felek hayret nasıl kıydın körpe fidan fideye hayli tehlikeli savaş oyunu bir anda kurutur insan soyunu inan düşündükce uykum kaçıyor girme hiç bu çaya geçer boyunu yumulma hububat kabak iğdeye haddi aşıp talcid zarar mideye eski borcu tahsil ihtimalin üçte bir geçti bor pazar sür eşek niğdeye ağdayı sahur da hesaplı tüket bünyeye zarardır yemesi çok et sen burda sadece boğaz derdin de el alem gönderir uzaya roket paketi tez açma iftara sakla soğuk soğuk gider yoğurtlu bakla taklalar atarak amuda kalkıp mümkün mertebe kör nefsini hakla eklemin taşımaz oldu bedeni aşırı yağlanma kalp risk nedeni gülüm tabutların hafifi makbul rahmetle anarlar yoksa dedeni..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |