..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > volkan




25 Haziran 2014
Semtimin Kızı  
volkan
Sokakların Dili


:ABJJ:
Semtin en güzel sokağı ,meleğin oturduğu ve daha önce hiç gitmediğim o sokaktı.Hiç gidilmemiş bi sokak nasıl en güzel olabilir ki insan için.Olur işte.Belirli saatler geçer buralardan ve ben o saatleri zihnime kazımış yolunu gözlerim.Köşeden dönüşünü gördüğüm anda sanki zaman daha hızlı akmaya başlar.Hiç bitmesin istediğim o dakikalar nedense çok daha hızlı akar.Belki de o adımlarını hızlandırıyodur.O kadarını bilemem tabi.
Sabah sekiz buçuk ,ben yine kapıda.Gözlerim bakkala bakar gibi ama niyet başka.Onu bekliyorum,onu gözlüyorum.Bi saniye bile boşa geçsin istemiyorum.On beş saniye yüzünü görmek için bu çaba.Nasıl bi umut bu.Tabi sonra bi dakika kadar da ardından bakmak var.O anlar da, hüzün mü desem sitem mi desem bilmiyorum ,bi duygu kaplıyor beni.Akşam geri dönüş saatine kadar göremeyecek olmanın verdiği bi üzüntü hakim üzerimde.Açıklayamıyorum kendime bu ruh halini.Ben bile anlayamıyoken, ona nasıl anlatayım.Umursamıyo beni sanki.Varlığımın ya da yokluğumun pek önemi yok onun için.Yani ben öyle hissediyorum.Ne kadar da acizim , ve ne kadar da aşık.Bi şeyler yapmak gerek.Bi şeyler.Her gün onu görmeyi umut etmekten daha büyük şeyler yapmak gerek.Konuşmak gerek,susmak gerek..Susmak daha mı çok gerek ne..Susuyorum tamam..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Melek Gördüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ufukta Kaybolan Ufuk
Kahve,sigara ve Camus 1
Kahve,sigara ve Camus 2
Kadın ve Dünya Üzerine
Bulunan Para


volkan kimdir?

korka durun ölümden cümle doğan ölmüştür


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © volkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.