Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
Her zamanki işlerle uğraşır,yapılması icap eden şeyleri yapar ,camdan dışarı bile bakmazdım.Kimseyi görmezsem,kimseyi de sevmezdim çünkü..Tam gün bitecek , bugünde kurtardım kendimi diye düşünecekken o çıkageldi.Neden boşbulunmuştum ki..Gözlerim emirlerime uymayıp gözlerine saldırdı onun..Kurtuluş gibi ,kaçtı gözlerim benden..Gözlerinden daha da ötesini de görüyor ve sanki işte bu diyordum..İşte bu..Uzun zamandır gelmesini istemediğim -fakat eninde sonunda tekrar başıma geleceğini bildiğim- gün gelmişti..İçeri girmedi ,aramızda ki mesafeyide korudu..Her hareketi beni etkiliyordu..Sanki birisi sistemimi sabote etmiş gibi ,bütün kalkanlarım tek tek düşüyor ,karşısında darbe üstüne darbe alıyordum..İşlemini süratle bitirdim ,bekletmek istemiyordum onu..Sınavı varmış giriş belgesini çıkarttırdı.Kapıya yöneldim ama kapıda yoktu.İki delikanlı sohbet ediyor ve benim gözlerim kızı arıyordu.Sol tarafa baktığımda gördüm onu .İki dakika içinde özlemiştim onu,göremeyince korkmuştum.Yanına yürüdüm yavaş adımlarla belgesini verdim ,parasını verdi ve gitti.Gitti ama bi de bana sorun ! Ne gitmek ama ! Nişanlımıydı evlimiydi yoksa sevgilisi var mıydı? Bütün bu sorularla bi kaç saati düşünerek geçirdim..Daha sonra kağıda yazdığı bilgiler geldi aklıma..Onursuz bi davranış belki de, biliyorum ama çaresizim.İsmini söylemişti zaten ,sosyal sitelerde aradım ve bi hesaba ulaştım..O olduğuna emindim ve bir mesaj bıraktım..Mesajı görüp cevap vereceğini ümit ederek geçirdim tüm geceyi.. Tam iki saat..İki saat erken çıkıyorum evden.Tüm aile aynı soruyu soruyo ,niye bu kadar erken gidiyosun ?Geçiştirmelik cevaplar veriyorum ,temizlik diyorum ,camlar berbat onlar silinecek diyorum.İşin aslı bildiğiniz gibi .Sabah o geçerken kapıda onu bekliyo olmalıyım ki görebileyim..Aynı yollardan geçerek gidiyorum işe.Her zamanki sokaklardan birinden geçerken kalp atışlarım hızlanıyo,elimi götürüyorum göğsüme .Evet olduğundan hızlı ..Anlam veremiyorum.Daha sonra öğreniyorum ki o sokak sevgilinin sokağıymış..Ben bilmiyordum ama kalbim biliyo olmalı ki atışlarını değiştirdi.. Besmeleyle açtım her zamanki gibi kapıyı.Önce onun geleceği tarafa bakan pencereyi açtım.Havasızdı aynı zamanda içerisi.Masamın yanındaki kapıyı da araladım .Cereyanda kalıyorum ama yapacak da pek bişey yok.Temizliğe başlamadan su koyuyorum ,temizlik bittiğinde kahve ile sigarayı buluşturmak için..Temizlik faslını hızlı geçiyorum .Ve kahvemi alıp kapıya çıkıyorum..Güneş hergün olduğundan daha farklı gibi.Bekletmemeye niyetli beni kapıda.Ama kararlıyım görücem onu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © volkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |